Sigbeth Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 ang babypakken til apotek en igjen: Er litt skeptisk til denne registreringen en må gjøre for å få babypakken. har noen erfaringer med å bli nedlesset med tilbud og reklame etterpå+
juliful Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Fikk den for tre mnd siden, ikke no problem. Fin pakke forresten. Hiv deg på)
Dailis Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Kjøpte en sånn apotekpakke jeg da til 99 kr..... Ingen registrering da nei....og det var i alle fall verdt det for meg. Det er noen av disse som er direkte plagsomme etter fødsel....takke seg til å slippe....Har joaldri fått en slik pakke før, men har erfrart etter 3 fødsler hvor masete det blir...de får vel tak i navnet mitt nå og, men ikke så rett opp i henda som dette...
1....2.....3 Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Ja jeg har fått endel ekstra telefoner ja...men det du kan gjøre er å registrere deg, hente pakken, og så dra hjem å gå inn på "avbestilling" da sletter du opplysningene igjen(og forhåpentligvis har du da vært så kjapp at de ikke har hentet deg inn i systemet sitt enda...jeg glemte nemlig å gjøre det, så jeg har kommet i systemet jeg da...) Hihi var jo mye fint i den pakken da;-)
Sigbeth Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2006 Takk for svar. Hvor går man inn på avbestilling, er det på apotek 1 sine nettsider? Ellers kan jeg jo spørre om å få kjøpe pakken - 99kr er jo ikke Så ille...
Tess,mamma til 2:-) Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Jeg henta pakken for 2 måneder siden og har ennå ikke fått en eneste tlf fra selgere. Pakken var fin den :-)
minimy m Emma & Emil! Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Jeg henta min for en stund siden, å har ikke fått noe reklame ell tilbud etterpå...!! Bare til å hente den det Mye artig oppi der
1....2.....3 Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?id=eOf6j0m0EZMeeex&PARTNER=PAMPERS Strengt tatt kan du jo bestille, skrive ut kvitering, og så avbestille igjen.... (tror ikke jeg hadde gidda å betalt for pakken...) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå