vimsa .-) på overtid Skrevet 5. juli 2006 #1 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei. Tok blodprøve på sykehuset, samt eggløsnings blodprøve,syklusdag 23 (bruker pergo) Fikk negativt svar på hcg prøven, men lurer i den anledning på NÅR (hvor lenge etter befrukti\ning) kan man påvise hcg i blodet... og dernest, hvor lenge etter at man kan finne hcg i blodet kan man finne hcg i urinen....? jeg lurer nemlig på om jeg kanskje er gravid... og lurer på hvor lenge jeg bør vente med å teste med urinprøve (har brukt altfor masse penger på gravitester, pga min utålmodighet) Håper på svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 5. juli 2006 #2 Del Skrevet 5. juli 2006 HCG i blodet finnes vel der tidlig. Dvs fra en liten uke etter unnfangelsen. Endel dager før ikm kanskje.. Men hjemmetester vil ikke kunne gi sikkert positivt resultat før ikm.. Hvis du produserer hcg tidlig kan du få positiv test 3 dager før ikm.. med en vanlig CB. Men det er ikke alle som får.. Skjønner godt at du er utolmodig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsa .-) på overtid Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juli 2006 tusen takk for svar Louise med nr2 på vei... Lykke til til deg fra meg... håper du er i god form! jeg er sliten av alle disse kurene, det tar på, men vil så gjerne ha nr to jeg også, så vi gir oss ikke... Det skal da gå før eller siden. Ang ikm og gravi testing så har jeg pco og fryktelig ustabile sykluser. Har ikke engang fått eggløsning av doble pergo kurer, så bruker provera og alt for å få igang mens. Nok om det, jeg får vel uansett ta nærmere kontakt med sykehuset igjen.Og krysse fingre og tær for at dette ordner seg snart! Nyt å være på vei da du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 tette og ei badehette Skrevet 5. juli 2006 #4 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei Varierer fra person til person. Men jeg fikk positiv test 4 dager før IKM (10 dager tter EL) Noen får ikke det før 1 uke etter IKM. Håper du blir gravid snart; eller er:) Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 5. juli 2006 #5 Del Skrevet 5. juli 2006 Takk for lykke ønsker! Håper det blir klaff for dere nå., Å ha behandling nå på sommeren er vel ideelt, man blir lettere gravid i lyse måneder!! Jeg krysser fingre for dere!!! Jeg nyter å være på vei ja,, håper du kan gjøre det samme snart.... Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå