moku Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Hei folkens! Nå er jeg så lykkelig. Alt så bra ut på UL og det blir en liten gutt:-) Jeg har gått rundt å vært små bekymret (har mistet en gang), men nå er jeg mere avslappet og føler at dette går bra. Jeg fikk flyttet terminen min en dag - så nå har jeg termin 5.desember!
popkind Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Oj, så flott alt så bra ut! Og grattis med guttebebis i magen
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Hei hei, og grattis.. Jeg går rundt og er veldig spent, skal på ul i morra.. Min første utvendig, foreløpig termin 6 des.. Kommer ikke til å senke skuldra før etter ul, når vi vet at alt er bra.. Håper sneipen er samarbeidsvillig, vi vil vite hva det er.... Spennende!!!!!!!!!!!!!!!!! Klemz
AMINE Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 GRATULERER. Så arti å høre da!! Skal også på UL i morgen. Blir godt å få bekreftet at alt er greit. (Håper jeg) Da kan man senke skuldrene. Vi vil også vite kjønnet. Håper vi får se det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå