Gå til innhold

Tusenfryd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke karuseller kan man ta og ikke ta på tusenfryd...

Må jeg stå å se på de andre har det morro? Forbreder meg på det, for jeg tror ikke jeg har lyst å ta loopen eller thundercoaster eller noe gravid.

Men hva med tømmerrenna?? Er den farlig og? Hehe, sikkert teit spørsmål men, jeg har ikke lyst å ta sjanser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke jeg, men så en artikkel på vg.no i dag om den tømmerrenna, den hadde stoppet opp og greier :P skummelt..

Skrevet

jeg hadde ikke dratt på tusenfryd hvis jeg var deg. det kan jo være det ikke er spesielt bra for barnet og henge opp ned... noen som vet?

Skrevet

Jeg var på tusenfryd i uke 11... Måtte nok se de andre hadde det gøy å stå på bakken selv ja... Legen anbefalte meg å ikke ta noen sjangse på karusell.. Ta det neste år sa han... :)

Skrevet

Det bruker å stå skilt utenfor karusellene om at de ikke anbefales for gravide osv. Men de som går kjempe fort, svinger mye og bråstopper osv ( de som utsetter kroppen for belastning ville jeg holdt meg unna). Da står du igjen med de karusellene for de minste. Tror nok du må belage deg på å stå å se på gitt. Du får spise litt sukkerspinn og prøve lykken på spillene...

Skrevet

hei og hopp. har jobbet på TF i 7 år.

du kan ikke ta noen av karusellene som er beregnet på voksende. jeg er gangske så sikker på at den eneste karusellen du kan ta er Finkarusellen. den øverst i rulletrappen. om du sier fra at du er gravid kommer du gratis inn. (i værtfall var det sån i fjor)

Skrevet

Ja, da var det som jeg tenkte meg.. Men jeg vil heller være gravid enn å ta karusell en dag så...:) Det går bra å bare se på.

Koselig steming iallefall uansett... :)

Skrevet

hehe... ja det var ikke store utvalget... tror jeg vet hvilket sted jeg ikke skal på i sommer;)

Skrevet

var selv på tusenfryd for noen uker siden, er 27 uker.. måtte desverre stå og se på de andre ha det moro store deler av dagen.. men huskene er jo noe du kan prøve deg på..hehe.. ellers er det jo positivt at man får honnør-pris ettersom man er gravid :o) da koster det bare 100 kroner.. det er jo koselig å være med uansett, veskepasser trengs jo alltid :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...