Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp begynt å tempe, og legger alt inn på Fertility Friend. Nå har den og jeg blitt enige om at jeg hadde EL på søndag som var, og FF har derfor beregnet IKM til 17. eller 18. juli, som er 15 og 16 DPO. Hvorfor det, jeg trodde det var vanlig at IKM var 14 DPO?? Eller har jeg misforstått noe her..?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5561772-ff-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den beregner det ut i fra hva du har lagt inn som normal lengde på en periode. Den justerer seg etterhvert som den får flere perioder å sammenlikne med. IKM er normalt 12-16 dpo. Min er normalt på 14-16 dpo.

Lykke til med tempingen da, jeg begynte for et par perioder siden og er mindre stresset nå som jeg ser at jeg har normale lengder, tempraturer og bekreftet EL.

Takk for svar :o) Det røde feltet i kurven er på 15, 16 og 17 DPO. Dette er vel fordi det er min første pp med temping, og at syklusene mine har variert mellom 30-33 dager tidligere pp, men trodde kanskje at forventet IKM skulle være fra 14 DPO, og så evt 2-3 dager fremover... Jaja, er vel bare å smøre seg med tålmodighet... Hva er vel en dag fra eller til uansett :o)

ja, da stemmer det sikkert med 15-16 dager da? Eller kanskje du har hatt EL tidligere enn vanlig, slik at denne sykluser blir kortere. Jeg tror det er EL som bestmmer sykluslengden, IKM blir, som du også sier, 12-14 dager etter EL. Men FF tar sikkert hensyn til tidligere charts..

Lykke til uansett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...