Gjest Skrevet 5. juli 2006 #1 Del Skrevet 5. juli 2006 Sitter her med PCOS og grubler... Først: Har brukt eggløsningstester fra Clearblue, men det står på pakken at dersom man har PCOS skal man ikke bruke eggløsningstesten. Noen andre som bruker et annet merke hvor det ikke spiller noen rolle om man har PCOS?? Oppdaga det ikke før ganske nylig, etter å ha brukt den type test flere ganger. Står med liten skrift, så kanskje ikke så rart... Å så: Vet ikke om det har noe med PCOS å gjøre, men må spørre. To ganger denne uken fikk jeg vanvittig vondt i magen, helt nede liksom. Kunne kjennes ut som det området hvor eggstokkene er. Det er ikke snakk om luft, måtte ikke sitte på do eller noe sånn. Det kom bare helt plutselig, og jeg lå sammenkrøket på gulvet og ynket meg. Tårene trillet og jeg trodde et øyeblikk at jeg skulle stryke med... Det kjentes ut som jeg-har-løpt-fort-rett-etter-å-ha-spist- type sting, uten at jeg hadde gjort noe som helst! Og sånn sting er jo bare på èn plass, dette var i hele nedre del av magen. Ble livredd og tenkte på spontanabort, men har ikke blødd noe etter de to episodene. Så da er det vel neppe det...? I etterkant har jeg tenkt på nyrestein/gallestein, for såvidt jeg vet er ikke magesmerter noe symptom på PCOS. For øvrig kan jeg avlegge tilstandsrapport: Første kur med Pergo ga ingen bolle i ovn, så nå går vi inn for runde to! *krysser fingre og tær* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5561559-to-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå