Gå til innhold

bra forvirra !!!!!

Har en av hver-full stopp nå=)

Anbefalte innlegg

Jeg mener jeg er 9 uker på vei, babyverden mener jeg er 9 uker på vei , men legen mener jeg er 10 uker på vei å her inne på bim står det at jeg er 10 uker på vei !!! Hva er riktig???Har oppgitt den samme mens datoen!!

Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 10 uker selv, her inne er jeg 11. Dette fordi her skifter ukene alltid på lørdag... Finner ingen annen grunn jeg hvertfall! Så det her inne kan du ikke regne med. At legen din mener du er 10 uker var jo littr rart fordi han regnet sikkert på samme måte som du har gjort. Var en dag forskjell på mitt regnestykke og legen sitt..

Men ut fra mens er jeg 12 uker nå.. Ultralyd beviste noe annet..

Lykke til hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En raske teori bare...: Hvis du for eksempel er 8+3 er du jo i din 9. uke, eller noen vil da evt si bare 8 uker og 3 dager, men er du 9+3 så er du jo i din 10. uke, men igjen vil jo kanskje noen si 9 uker og 3 dager=) Bim regner at du er i din 10. uke når du er 9 + noen dager!

Håper det hjalp litt? ... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt akkurat og tenkte på det samme i stad. For babyverden står det at jeg er 6 + 3 og her står det at jeg går i min 7 uke nå.... og det stemmer jo når jeg tenker meg om, for jeg jo begynt på syvende uka. Kanskje det er det legen din også mener......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyaktig mener jeg at jeg er 9 + 1...

Synes bare at det er litt rart at legen mente på mandag at jeg på tirsdag som var gikk inn i min 10ènde uke...

Jaja men da har nok jeg rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukene skifter på en lørdag for deg antakelig fordi du hadde første dag av siste mens på en fredag. JEg hadde første dag av siste mens på en onsdag,derfor skifter ukene mine på torsdag. På bim skifter nemlig ukene når du er fullgått en uke, når du f.eks er 10+7 er du helt ferdig med den uken, så da skifter det til neste uke.

Og her oppgir de hvilken svangerskapsuke det er , jeg er nå 6+7 (Altså 7 uker på vei, men i morgen begynner jeg på min 8. svangerskapsuke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

der er riktig det som de sier her, er du 9+ 1 er du i din 10 uke..du har fullført den 9 uke og er en dag i den 10 uke...litt forvirrende egentlig..:-) men jeg regner med at legen har rett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...