Gå til innhold

Har lyst til å fortelle min historie:

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet med p-piller i august 2003 (ja - det er snart 3 år siden!) I fjor sommer begynet jeg å fortelle noen venninner om hva vi strevde med, og fikk ulike tilbakemedliger på det. Men ei vennende tok kaka: Hun har et barn fra før og kunne fortelle at de prøvde på nr. 2. Etter 3pp fortalte hun meg at hun skjønte hvordan vi hadde det for da hadde mensen kommet, og hun hadde grått og vært helt fortvila. Da var det 2 år siden min pille-slutt...

I går fødte hun barn nr. 2. Ble gravid i 4pp. Fotalte det ikke til meg før hun var 13 uker på vei. Jeg er enda ikke gravid...

Så jeg gir støtte til dere som sliter og som ikke klarer å vise medfølelse med venninner som klager etter noen pp med prøving.

Nå er jeg på ass. befruktning og håper på å blir gravid med prøverør i august (men noen garanti har vi aldri...)

Klem

Fortsetter under...

Uff, så ufølsom hun er da. Hun må jo skjønne at dere ikke var i samme situasjon. Hadde hun enda sagt noe sånt som at hun har grått etter bare 3pp og er frustrert, så hun tenker på deg som har strevd i 2 år på hvordan du må ha det, når hun har det slik etter bare 3pp. Det sa en venninne til meg og det var greit det, for jeg visste hvor hun gledet seg til å bli mamma. Men å sammenligne sine 3pp med dine 2 år... syns det er både ufølsomt og frekt jeg da.

Håper du får klaff med prøverør i august da. Det fortjener du sannelig. Har du eller din kjære fått noen svar på hvorfor det ikke har klaffet før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...