Gå til innhold

April: Vaksiner!


*smil* m/ snupp06 & gutt 07

Anbefalte innlegg

Hei

 

Vesla fikk vaksiner i går (3mnd). Fikk den vanlige og i tillegg den nye mot hjernehinnebetennelse.

Fikk høre at de fleste sov hele dagen og natta etter det, men ikke min nei! Hun HYLTE i flere timer i går kveld.... Til slutt dytta jeg inn en pinex, og etter 30min sovnet hun. Hun pleier å sove 10 timer i strekk om natta, men i natt var hun oppe hver 1,5 til 2. time..... Slitsomt når en ikke er vant til det ja *gjesp*. Andre som har opplevd at de har blitt VELDIG mye mer våkne?? Er jo litt motsatt av det de sa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Vi har tatt de idag og hun har vært litt grinete i hele dag..

Har akkurat lagt hun nå så da får vi se hvor lenge hun sover..

 

Jeg kan komme med ett nytt referat imorgen ;-)

Håper på en stille og rolig natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Her gikk det veldig greit. Hun var sutrete i hele går, men sov hele natten.. (Dog litt urolig og bevegde mye på seg i forhold til vanlig).

Hvordan gikk natten din igår da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi var mye mer våkne enn vanlig den natten. Det virket ikke som hun hadde vondt, men sov bare litt dårligere. Vært urolig og grinete de siste dagene nå og spist dårlig... Men tror det er varmen. Var nemlig på IKEA i dag (de har air-con) og hun var SÅ blid! Så for hennes del får jeg håpe det blir litt kaldere snart....

 

Hvordan tar Lise varmen? Spiser hun godt? Aurora vil ikke ta vann heller, så hun får jo altfor lite veske....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise tar varmen helt greit. Hun har jo i tilegg den puta på ( for hoftene) så den er ganske klam.. Hun er mere våken nå for tiden enn tidligere, men sover veldig godt ute i skyggen..

Har prøvd å gi hun litt vann, men det kom like fort opp igjen som det gikk ned..

Noe ble jo selvfølgelig igjen , men hun spiser helt greit.

Tror hun får i seg nok, får vi håpe iallefall!

 

Vi har air-com hjemme så jeg hadde på den igår. Fikk beskjed av HS om å ha det kaldt rundt henne etter hun fikk sprøyter, så jeg tror kanskje det hjalp en del..

Tror det skal regne snart, så det hjelper jo litt på lufta iallefall!

 

Blir det noe ferie på dere i år da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt misunnelig på air-con! Vi får flytte inn på IKEA om det blir ille=)

Kanskje derfor hun var så grinete etter sprøytene... Var jo veldig varmt den dagen!

 

Vi stresser rundt med slt mulig om dagen... Gifter oss 5.august, så det er MYE å ta tak i. Reiser bort etter det et par uker, men blir nok ikke mer spennende enn hytta og litt små-turer i Norge. Ser ikke noe poeng i å reise til varmere strøk med Aurora ennå, og vi vil jo ha henne med.

 

Blir det noe ferie på dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt reagerte også med sutring og dårlig nattesøvn på vaksinen. Heldigvis var det bare den ene kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser på ferie til Danmark til helgen og blir borte 2 uker.

Gleder meg masse til det.. 4 voksene og 3 barn (9 uker, 12 uker og snart 3 år så det blir nok livlig kan jeg tenke meg.. hehe..

 

Skal du gifte deg? Så koselig da!! 5 august er jo ikke lenge til heller..

Blir det kirkebryllup eller hva?

Kjenner jeg ble litt misunnelig nå altså.. hehe

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, deilig i Danmark, blir helt misunnelig! Vi har familie helt syd i Danmark (i Svendborg på Fyn), så vi er der ofte. Var der da Aurora var 4uker, men nå tror jeg ikke det blir ny tur på lenge...=( Hvor skal dere?

 

Ja, vi skal gifte oss. Nervene er der nå ja..... VELDIG og! Er så sinnsykt mye å ordne. Er vel mest stressa for alt med Aurora..... Må huske å ha med alt vi trenger, gi alle beskjeder til barnevakt osv. Hun ska være med hele kvelden da, så håper hun er blid og fornøyd. Er hun lei seg har jeg vanskelig for å holde meg unna..

 

Kirkebryllup ja=) Er ikke sånn super kristne, men litt tradisjonskristne kanskje. Har døpt Aurora, og bryllup synes vi er flott i kirke.

Så lørdag 5.august kl 13.00 går jeg opp gulvet i Asker kirke=)

Bare gled deg til det blir din tur! Er moro å planlegge bryllup og, selvom det er slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :-) Jeg gleder meg masse! Skal bli deilig med ferie nå og bare komme seg bort litt !

 

Vi skal en uke til Aalborg og en uke til Fyn :-) Har aldri vært noen av stedene så jeg gleder meg masse!

Skal til Assens på Fyn! Har ikke peiling på hvor det er men en bra ferie blir det nok alikevell :-)

Jeg gleder meg til det blir min tur også til å gifte meg..

Først må noen fri først da.. hihi.

Skal i bryllup til en venninne i septeber og gleder meg masse til det jeg da!

 

Skal tenke på deg jeg på den lørdagen! Og Asker kirke er jo ikke langt unna.. hehe.. Kanskje jeg står utenfor for å kikke på deg når du kommer ut.. hi hi ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja, det hadde vært moro! I såfall får du si hvem du er da!! =)

 

Assens har jeg ikke vært, men hørt at det er veldig fint der!

Kos dere masse!!! Så deilig i Danmark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...