Gå til innhold

Har lyst til å fortelle min historie:

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet med p-piller i august 2003 (ja - det er snart 3 år siden!) I fjor sommer begynet jeg å fortelle noen venninner om hva vi strevde med, og fikk ulike tilbakemedliger på det. Men ei vennende tok kaka: Hun har et barn fra før og kunne fortelle at de prøvde på nr. 2. Etter 3pp fortalte hun meg at hun skjønte hvordan vi hadde det for da haddeT mensen kommet, og hun hadde grått og vært helt fortvila. Da var det 2 år siden min pille-slutt...

I går fødte hun barn nr. 2. Ble gravid i 4pp. Fotalte det ikke til meg før hun var 13 uker på vei. Jeg er enda ikke gravid...

Så jeg gir støtte til dere som sliter og som ikke klarer å vise medfølelse med venninner som klager etter noen pp med prøving.

Nå er jeg på ass. befruktning og håper på å blir gravid med prøverør i august (men noen garanti har vi aldri...)

Klem

Fortsetter under...

heier på deg!!

vi har prøvd i 14pp,men det er jo ingenting i forhold til dere.

vi må også kanskje få litt hjelp pga dårlig sædkvalitet,

tror det er en ganske tøff påkjenning.

lykke til videre!!

klem fra

Annonse

Uff, får dårlig samvittighet av min egen utålmodighet, jeg har jo bare prøvd i 3pp. Håper inderlig du blir gravid snart, det har du virkelig fortjent!! Skjønner godt at du blir irritert på oss som "klager" såpass fort, det hadde jeg også blitt! Du må ha masse lykke til!!!!!

Heisann.... jeg føler med deg, og håper at du får full klaff med prøverør i august.. skal krysse fingrene å tenke på deg snøfilla....

Ønsker deg en fin sommer og en flott høst med spire i mangen forhåpentligvis...

Hei Snøfila!

jeg har prøvd siden 02 og hatt ma nylig. null barn og mange barn har kommet siden min tid i min omgangskrets og familie.

Vet hvordan det føles å "stå på vent" Opp med haka er mitt råd!!! Strål Nyt mannen din som forguder deg!!

Det er 1000-vis av ting jeg vet disse "barne-mødrene"missunner meg for, (som jeg selvfølgelig hadde byttet bort mot et barn), men hva er vel et barn de til gavn, dersom de ikke har evnen til å glede seg fullt ut over det, uten å missunne oss uten som har andre ting... og motsatt for oss?

Du er enestående!! Har fulgt med deg lenge! - ønsker deg barn SNART!!

Hei Snøfilla!

Jeg håper det ordner seg snart for dere!!!!

Er ikke bare bare vil jeg tro,har ikke hatt det sånn selv.

Lykke til dere! Dere fortjener det sååå sinnsykt!

Jeg skjønner at det sårer deg å ha en venninne som ikke støtter deg og syter av sitt eget "problem".

Men vet du hva? Det ordner seg for snille jenter! og du er en av dem! :)

Mange gode klemmer og ønsker fra meg til deg

noen klarer bare ikke å sette seg inn i andres situasjon.

Da pappa døde sa bestevenninnen min "husk at det ikke bare er du som er lei deg".

Hun ville heller at jeg skulle trøste henne. Fysj-a -meg....

Lykke til med prøvingen. Håper det klaffer snart!

Det fortjener du virkelig!

Annonse

Håper virkeli du blir gravid nå...

Det fortjener du.

Synes det var litt dårlig gjort av venninda di å klage sånn da. har selv ei venninde som har slitet noen år pga PCOS. men jeg klager da ikke til ho at jeg er i 8 pp nå for det da, selv om jeg synes det er kjedelig.

Men så har jo jeg et barn fra før oxo da så jeg kan jo ikke klage heller.

Lykke til med prøverørs befrukningen. håper det setter seg en spire =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...