Gå til innhold

Noen prøvd med ring over magen?


Trummelums

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men hvordan var det igjen...

Et hårstå og gifteringen over magen? Var det sirkel for jente og fpendel for gutt... eller omvent???

 

Har litt lyst til å prøve bare for morroskyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd.. Fikk først en jentebevegelse og så en guttebevegelse på ringen... Og det stemmer med at jeg har en jente fra før,, så nå er jeg spent på om det er en gutt i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk både en jente og gutte bevegelse når jeg prøvde det,så jeg vet ikke helt.... men jentetegnet kom først og varte lengst da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd det, men jeg hadde en gullring i en tråd hengende over håndleddet.først viste den gutt, ( har tatt abort en gang før,) så viste den jente,har en jente nå og så viste den jente igjen.håper det er rett da, at det er en liten jente i magen min:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde da jeg gikk gravid sist..og da kom først gutt, og så jente ,og så 2 gutter,og den siste husker jeg ikke hva det var. Altså jeg skulle ha 5 stk tilsammen. Første stemte,hadde en gutt fra før. Men inni magen lå det ikke en jente,men en gutt til... Så nu vet jeg ikke hva det skal bli.

(Kollegaen min hadde gute bevegelse,men hun fikk jente... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått gutt, jente, jente + gutt hver gang over hånden med ring og hårstrå. har de tre første riktig. men prøvde nå etter jeg ble gravid viste den plutselig gutt, jente, jente + jente og gutt. så prøvde jeg over magen og den viste jente og gutt. så jeg forstod ikke helt at den forandret seg slik nå, men blir spennende å komme på ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det egentlig det skal "gjøres"?

Skal man bare holde ringen i tråden over magen,så skal den bevege seg av seg selv?

Har aldri helt skjønt hvordan det skal gjøres..

Og viser den da alle barna du får, ikke bare den som er i magen når du gjør det?

(Og ja, skjønner jo at det bare er for gøy da..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forklare deg :) Du fester en ring på hårstrå el trå,la den gå rundt og fri for krusseduller,du holder helt fast i den og sørger for at den står stille-så beg.den å bevege seg.....min søster gjorde det for noen mnd siden og det viste gutt men hun fikk jente...så....men gøy å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ta den ringtesten. De første 10 sekundene går den fram og tilbake, så begynner den å gå rundt, også stopper den. Jeg gir opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk gutt, jente, gutt, jente. Har en gutt på 6,5 mnd nå, og er 6+1 på vei no, kanskje d e en jente der, men er like ønsket uansett hva d er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...