Gå til innhold

Desember: Har dere barna på eget rom???

Anbefalte innlegg

Her har vi ikke lagt henne på eget rom enda...

Blir 7 mnd den 10 juli og jeg syns vell kanskje det er på tide, men siden vi har vært midt i flytting og sånt så har jeg ikke tenkt på det enda pluss at det som blir rommet hennes står fullt men ting..

Fortsetter under...

Nei, har ikke lagt Sivert på eget rom enda.... er så kjekt å tørke klær der.. hehe... og så vet jeg ikke om jeg er så klar for å flytte han ut... får helt ondt i hjertet mitt, jeg... hønemor som jeg er.... :) Vi får se når det blir... pappa err mer klar enn mamma for å flytte han på eget rom, tror jeg...

Ja, heldigvis fikk vi muligheten til det når vi flytta. Da var even 4mnd. Han kan ligge å bråke sånn han, så det er deilig å lukke dørene og la han bare holde på for seg selv:-) Men det ble ikke slutt på nattmaten for det nei.... Det hadde jeg håpet da.

Annonse

Even ligger på rommet til storesøsteren sin, vegg i vegg med vårt. Vi har ellers et i andre etg, og vi venter med å flytte opp til han sover hele natta..

Han måtte på eget rom da han var 4 mnd, for jeg klarte ikke å slappe av om natta, hoppet høyt i senga når pappan snorka, var sikker på at han våknet av det.

Mikkel flyttet inn på eget rom på 6mnd dagen 19.juni. Konklusjonen er at det skulle han ha gjort MYE tidligere.. Vi sover veldig mye bedre alle 3, han våknet og styrte en masse opptil hver time før han flyttet,- etterpå har han sovet nærmest hele natta, kun pupp 1 gang, + noen runder med smokken noen netter. Anbefales.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...