Gå til innhold

HJELP

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..jeg er i en fortvilt situasjon.venter barn i august,men er usikker på hvem faren er.hadde siste mens 5 nov.å trur jeg har en syklus på 33 daga,men usikker for jeg har hadd litt ureg.mens.jeg låg sammen med x den18.nov og y den 25.nov.hvem trur dere er faren? dette er fortvilt,håpe noen der ute vil svare meg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I flg en svangerskapskalender på www.babyverden.no, ble du befruktet 24. november (hvis du hadde siste mens 5. november og 33 dagers syklus). Så da er det vel størst sjanse for at Y er far....?

Skrevet

Knulle på min bursdag.. Fy! .. neida.. jeg skal være seriøs.. :S litt sent på natta.. Jeg håper du finner ut av dette og er ærlig.. !!! :)

Skrevet

det jeg tror jeg også,men er veldig nervøs for at det kan vare x.for jeg har sagt til y at det er han som er faren.uff å uff

Skrevet

det kan faktisk være begge to tror jeg,husk at en sædcelle kan overleve nesten en uke...

Skrevet

Når du har hatt uregelmessig mens, har den vart lengre eller kortere`? Om lengre så kan du nok være mest sikker på at det er Y som er pappa:) Og selv om en sædcelle kan leve opp til en uke (vanligst er å regne 96 timer, og noen sier opp til 14 dager), så er det de sædcellene som det er mest av rundt eggløsning som er mest sannsynlig befrukter egget:)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...