Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #26 Del Skrevet 9. juli 2006 Har en Joakim fra før, blir det gutt igjen blir det Sebastian, jente, Thea eller Ida...trur jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 9. juli 2006 #27 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvis det blir gutt har vi lyst på Noel da min sønn heter Leon.Det er Leon baklengs litt morsomt syntes jeg..ellers liker jeg Milo,Noah,Denim,Lucas. Hvis det blir jente har vi tenkt på Ayla.Liker oxo Samira,Leni,Bella,Leah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 9. juli 2006 #28 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg synes absolutt gutte navn er lettest. Sliter litt med jentenavn. (Sliter med guttenavn fordi jeg har for mange også da) Gutt: Lukas Oliver Noah Samuel Johannes Jente: Isabell Hedda Viktoria (Mannens forslag, ikke helt enig) Sarah (Mannens forslag, likte det egentlig før, men synes det er litt "kjedelig" + at det er mange som heter det her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart mor til nr 3 Skrevet 9. juli 2006 #29 Del Skrevet 9. juli 2006 har joakim og tobias fra før. blir det gutt denne gangen skal han hete martin blir det jente skal hun hete ida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victorials Skrevet 9. juli 2006 #30 Del Skrevet 9. juli 2006 Om det er jente blir hun oppkalt etter oldemoren til forloveden, og blir da hetene Karen Hvis det blir gutt sitter vi litt mer fast.. Jeg vil at han skal hete: Kristoffer Benjamin William Men kjæresten vil bare ha: Karl Kåre Ingenting galt med de navnene altså, men de er sååå kjedelige i forhold til min smak... Men vi har jo 6-7 mnd igjen og bestemme oss, så vi får se om jeg ikke klarer å slå gjennom med Kristiffer siden han fikk viljen sin om det skulle bli jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 9. juli 2006 #31 Del Skrevet 9. juli 2006 Vi har konsentrert oss om navn på s' vi da... Og inntil videre er det Simen og Sofie/Sofia som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mutters_til_2 Skrevet 9. juli 2006 #32 Del Skrevet 9. juli 2006 Vår skal hete Ariana et eller annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARK79 Skrevet 9. juli 2006 #33 Del Skrevet 9. juli 2006 Hva synes dere om Østen? Min manns bestefar het det, og hvis det blir en gutt synes jeg det kunne vært artig å bruke. Har sansen for navn som ikke er blodtrendy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 9. juli 2006 #34 Del Skrevet 9. juli 2006 LUrer på om det er mange som prøver å styre unna populære navn..? Jeg jobber i barnehage selv, og har gleden av å se hvilken navn som blir mest brukt. Tips for ikke ende opp med et navn der det man finner flere av i samme klassetrinn: HEDDA 3stk bare i min barnehage på 60 barn Vilde Lea HANNA!!!!!! 4stk bare i min barnehage på 60 barn. Emilie Martin Sebastian Casper Adrian Selv vet jeg ikke ennå. Jeg har bare lyst på et navn som ikke så mange heter, som er litt uvanlig, uten å være sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothica Skrevet 9. juli 2006 #35 Del Skrevet 9. juli 2006 Vi har bestemt oss for at hvis det blir jente skal hun hete Jenni Angelica og hvis det blir gutt skal han hete Marcus Alexander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til AM&JS Skrevet 10. juli 2006 #36 Del Skrevet 10. juli 2006 Hmz..Terese eller Kristian her tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå