cec26 Skrevet 5. juli 2006 #1 Del Skrevet 5. juli 2006 Hvis det bllir jente så er det enten, Frida, Elise eller Pernille, og gutt så er det enten Magnus, Jesper, eller Oliver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #2 Del Skrevet 5. juli 2006 Pia eller Casper har vi lyst til.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart mor til nr 3 Skrevet 5. juli 2006 #3 Del Skrevet 5. juli 2006 vi har to gutter fra før som heter joakim og tobias. blir det gutt denne gangen skal han hete martin. får vi pike skal hun hete ida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurra og hei! Skrevet 5. juli 2006 #4 Del Skrevet 5. juli 2006 Vi har Iver eller Sivert for gutt, og Nora eller Hedda for jente:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #5 Del Skrevet 5. juli 2006 Synes Angelica og Isak er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 5. juli 2006 #6 Del Skrevet 5. juli 2006 hvis det blir jente blir det enten isabella eller ylva isabell. blir det en gutt blir det enten noah eller oliver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #7 Del Skrevet 5. juli 2006 oliver liker jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver igjen :-) Skrevet 5. juli 2006 #8 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja, navn er ikke enkelt...men får vi en jente så skal hun hete India og blir det en gutt så blir det kanskje Orlando, Rafael, Xavier eller Zack... må vente på nurket å se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micha.. Skrevet 5. juli 2006 #9 Del Skrevet 5. juli 2006 amelia, alexandra eller carina om det blir en jente. christoffer, sebastian, alexander eller emilio om det blir en gutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #10 Del Skrevet 6. juli 2006 hannah nathalie eller julian nicholai.. vet ikke helt med nicholai, men kjærsten vil ha det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg og bøllegutta!! Skrevet 6. juli 2006 #11 Del Skrevet 6. juli 2006 Samuel eller Ludvig Ella Ella Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 6. juli 2006 #12 Del Skrevet 6. juli 2006 Jentenavn er klart.. det har jammen vært klart i et år.. hehe.. Blir det jente skal hun hete Vilje Kamilla.. Vilje fordi det barnet som overlever i min livmor må ha en enorm viljestyrke.. og en vilje til å leve.. Kamilla er etter svigermor som døde for noen år siden... Blir det gutt forblir han navnløs tror jeg... For jeg finner ingen jeg liker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stollima Skrevet 6. juli 2006 #13 Del Skrevet 6. juli 2006 Blir det jente så blir det nok Karina,gutt har vi ikke funnet navn på enda,men har lurt på:Ludvik,Per eller Kjetil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemus meg ;o) Skrevet 6. juli 2006 #14 Del Skrevet 6. juli 2006 Vi er nokså enige dersom det blir en gutt, da blir det muligens Audun. Syns det er så mykt og fint, og så passer det så godt til et noe langt og tungt etternavn... jeg synes forsåvidt at også Viktor, Viljar, Ådne er fine navn. Jentenavn er vi mer uenige om. Jeg kommer med det ene forslaget etter det andre, men "nei nei nei"... Mine favoritter er Frida, Eir, Ane, Kornelia, Hedda. Hans er Nora, som jeg synes er fint, men som jeg ikke syns passer så godt til etternavnet. Navn er vanskelig, men også veldig gøy ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 6. juli 2006 #15 Del Skrevet 6. juli 2006 Jente: Milla, Esther... tror vi finner flere forslag etterhvert! Gutt: Viktor eller Oskar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clarise Skrevet 6. juli 2006 #16 Del Skrevet 6. juli 2006 vi tenker leo til gutt og nora til jente. er fast bestemt på det akkurat nå. lurer på om vi forandrer mening når barnet er født? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flutili Skrevet 6. juli 2006 #17 Del Skrevet 6. juli 2006 Vi har funnet jentenavn: Emilie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margrethe1311 Skrevet 6. juli 2006 #18 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvis det blir jente skal ho hete ine margrethe og blir det gutt skal han hete morten alexander, dette har jeg og samboeren min snakket om siden vi møttes omtrent og vært like enige siden =)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*We68* Skrevet 6. juli 2006 #19 Del Skrevet 6. juli 2006 om det blir jente har jeg fått June på hjernen, får se om søsken og pappan er enige da og for gutt har jeg en tanke på Trygve Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunapia Skrevet 6. juli 2006 #20 Del Skrevet 6. juli 2006 blir det gutt blir det brage benjanin...far vil ha brage..jeg vil ha benjamin...derfor begge... og jente vilje aurora..fordi jeg syns det er fint og heldigvis va far enig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi79med2tette Skrevet 6. juli 2006 #21 Del Skrevet 6. juli 2006 Jente: Vilde, Tyra, Adele synes jeg er vakre navn :-) Gutt: Vetle, Gutte navn er vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #22 Del Skrevet 6. juli 2006 Gutt: Dennis Matheo Jente: Kornelia Maritsdatter:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #23 Del Skrevet 6. juli 2006 Blir det gutt så har JEG lyst til at han skal hete Levi Elias. men det vil ikke samboeren. Blir det jente så synes jeg Marina, Tanya,Nadya er fine navn.Et annet spessielt guttenavn som er litt tøft det er Jason. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alegre Skrevet 6. juli 2006 #24 Del Skrevet 6. juli 2006 Av jente navn så er vi mest på : Victoria, men det kan forandre seg. Jeg liker så mange,men min mann heller få. Victoria er vi enige om. Blir det gutt...tja, vet ikke, liker mange jeg, som bl.a: Adrian, Sebastian, Victor, Oscar, Mathias, Marcus, Patrick, Alexander, Benjamin, Roberto,Nicklas , m.m Andre jente navn jeg liker er .: Alexandra/ Alexandria, Beatiz (har hørt at det er så populært i Norge, stemmer det?) ? , Anabel , Daniela (liker veldig godt, men ikke mannen), Patricia , Antonie , Aroa , Sandra m.m Arti med navn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #25 Del Skrevet 8. juli 2006 Christine dersom jente og William om gutt. Men det kan endres før termin flere ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå