Gå til innhold

Har dere tenkt på noen navn da jenter?


cec26

Anbefalte innlegg

Hvis det bllir jente så er det enten, Frida, Elise eller Pernille, og gutt så er det enten Magnus, Jesper, eller Oliver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har to gutter fra før som heter joakim og tobias. blir det gutt denne gangen skal han hete martin. får vi pike skal hun hete ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det blir jente blir det enten isabella eller ylva isabell.

blir det en gutt blir det enten noah eller oliver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, navn er ikke enkelt...men får vi en jente så skal hun hete India og blir det en gutt så blir det kanskje Orlando, Rafael, Xavier eller Zack... må vente på nurket å se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amelia, alexandra eller carina om det blir en jente. christoffer, sebastian, alexander eller emilio om det blir en gutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentenavn er klart.. det har jammen vært klart i et år.. hehe..

Blir det jente skal hun hete Vilje Kamilla.. Vilje fordi det barnet som overlever i min livmor må ha en enorm viljestyrke.. og en vilje til å leve..

Kamilla er etter svigermor som døde for noen år siden...

 

Blir det gutt forblir han navnløs tror jeg... For jeg finner ingen jeg liker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det jente så blir det nok Karina,gutt har vi ikke funnet navn på enda,men har lurt på:Ludvik,Per eller Kjetil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er nokså enige dersom det blir en gutt, da blir det muligens Audun. Syns det er så mykt og fint, og så passer det så godt til et noe langt og tungt etternavn... jeg synes forsåvidt at også Viktor, Viljar, Ådne er fine navn.

 

Jentenavn er vi mer uenige om. Jeg kommer med det ene forslaget etter det andre, men "nei nei nei"... Mine favoritter er Frida, Eir, Ane, Kornelia, Hedda. Hans er Nora, som jeg synes er fint, men som jeg ikke syns passer så godt til etternavnet. Navn er vanskelig, men også veldig gøy :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente: Milla, Esther... tror vi finner flere forslag etterhvert!

Gutt: Viktor eller Oskar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi tenker leo til gutt og nora til jente.

er fast bestemt på det akkurat nå. lurer på om vi forandrer mening når barnet er født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir jente skal ho hete ine margrethe

og blir det gutt skal han hete morten alexander, dette har jeg og samboeren min snakket om siden vi møttes omtrent og vært like enige siden =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det blir jente har jeg fått June på hjernen, får se om søsken og pappan er enige da :)

og for gutt har jeg en tanke på Trygve Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det gutt blir det brage benjanin...far vil ha brage..jeg vil ha benjamin...derfor begge...

og jente vilje aurora..fordi jeg syns det er fint og heldigvis va far enig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente: Vilde, Tyra, Adele synes jeg er vakre navn :-) Gutt: Vetle, Gutte navn er vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det gutt så har JEG lyst til at han skal hete Levi Elias. men det vil ikke samboeren. Blir det jente så synes jeg Marina, Tanya,Nadya er fine navn.Et annet spessielt guttenavn som er litt tøft det er Jason.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av jente navn så er vi mest på : Victoria, men det kan forandre seg. Jeg liker så mange,men min mann heller få. Victoria er vi enige om. Blir det gutt...tja, vet ikke, liker mange jeg, som bl.a: Adrian, Sebastian, Victor, Oscar, Mathias, Marcus, Patrick, Alexander, Benjamin, Roberto,Nicklas , m.m

Andre jente navn jeg liker er .: Alexandra/ Alexandria, Beatiz (har hørt at det er så populært i Norge, stemmer det?) ? , Anabel , Daniela (liker veldig godt, men ikke mannen), Patricia , Antonie , Aroa , Sandra m.m

Arti med navn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...