Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jentenavn er klart.. det har jammen vært klart i et år.. hehe..

Blir det jente skal hun hete Vilje Kamilla.. Vilje fordi det barnet som overlever i min livmor må ha en enorm viljestyrke.. og en vilje til å leve..

Kamilla er etter svigermor som døde for noen år siden...

Blir det gutt forblir han navnløs tror jeg... For jeg finner ingen jeg liker..

Annonse

Vi er nokså enige dersom det blir en gutt, da blir det muligens Audun. Syns det er så mykt og fint, og så passer det så godt til et noe langt og tungt etternavn... jeg synes forsåvidt at også Viktor, Viljar, Ådne er fine navn.

Jentenavn er vi mer uenige om. Jeg kommer med det ene forslaget etter det andre, men "nei nei nei"... Mine favoritter er Frida, Eir, Ane, Kornelia, Hedda. Hans er Nora, som jeg synes er fint, men som jeg ikke syns passer så godt til etternavnet. Navn er vanskelig, men også veldig gøy :o)

Av jente navn så er vi mest på : Victoria, men det kan forandre seg. Jeg liker så mange,men min mann heller få. Victoria er vi enige om. Blir det gutt...tja, vet ikke, liker mange jeg, som bl.a: Adrian, Sebastian, Victor, Oscar, Mathias, Marcus, Patrick, Alexander, Benjamin, Roberto,Nicklas , m.m

Andre jente navn jeg liker er .: Alexandra/ Alexandria, Beatiz (har hørt at det er så populært i Norge, stemmer det?) ? , Anabel , Daniela (liker veldig godt, men ikke mannen), Patricia , Antonie , Aroa , Sandra m.m

Arti med navn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...