Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 5. juli 2006 #1 Del Skrevet 5. juli 2006 Å jeg er så lykkelig, endelig er jeg kommet til den siden jeg har ønsket i over et år.. Nå er det bare virkelig å håpe at spiren sitter som den skal, er så glad at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg:) Å så fin sommer dette blir:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 tette og ei badehette Skrevet 5. juli 2006 #2 Del Skrevet 5. juli 2006 Gratulerer så utrooolig mye:) Kanskje vi får termin rundt samme tid? Jeg har ca 10.mars Kos deg i sommer og ta livet med ro. Ingen pliktsex og bare kos og glede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 5. juli 2006 #3 Del Skrevet 5. juli 2006 Må få si det her også: Gratulerer så mye! Nå ble jeg glad!! Husker deg godt fra tida da jeg var på bli gravid i høst ) Nå har jeg 12 dager til termin ) Kos deg masse med spiren din!! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva78 har to små Skrevet 5. juli 2006 #4 Del Skrevet 5. juli 2006 Gratulerer!!! Er det ikke deilig når det eeeeendelig klaffer? Nyt graviditeten:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 5. juli 2006 #5 Del Skrevet 5. juli 2006 Gratulerer så mye.. gøy å høre at du har blitt gravid etter så lang tid:) Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemamman:) Skrevet 5. juli 2006 #6 Del Skrevet 5. juli 2006 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er så morro når det endelig klaffer etter laaaaaaaaaaaang vente/prøve tid.... Kos deg masse med spiren, å ha en knall god sommer.)))))))))) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 5. juli 2006 #7 Del Skrevet 5. juli 2006 Supert!!! Velkommen her inne da! Jeg tror ogsaa garantert at dette blir en fin sommer ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 5. juli 2006 #8 Del Skrevet 5. juli 2006 Gratulere så masse! Det er utrolig gøy å se når det endelig klaffer for dere som har prøvd lenge. DU fortjener det virkelig. (Og du har termin på min søsters bursdag, så du "valgte" bra dag...) =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 5. juli 2006 #9 Del Skrevet 5. juli 2006 Gratulerer så masse masse Lollipop.. Velkommen til oss!! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizom81 Skrevet 5. juli 2006 #10 Del Skrevet 5. juli 2006 Gratulere så mye! Du har termin dage etter meg!! JIPPI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvemerjeg? Skrevet 6. juli 2006 #11 Del Skrevet 6. juli 2006 Så fantastisk at du endelig har blitt gravid!!! GRATULERER masse ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei jenter:) Tusen takk, å dette kan ikke bil noe bedre sommer, bare fryd å gammen:) Nå er det bare å slappe av å kose seg, ikke noe stress å mas lenger.. nå kan jeg skrive at livet er herlig:) Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå