Juvena Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 jeg har termin i dag og vurdere helt seriøst å vaske vinduer. hører om flere som har født etter at de vasket vinduer. høres jo helt fjernt ut, men hva gjør man ikke. men frister jo ikke så mye i varmen. noen andre som har prøvd det eller skal prøve det? (jeg vil ikke prøve lakserolje og sånne ting...)
Aga:-) Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Jeg fikk et råd her om dagen, og det handlet om å strekke seg så mye som mulig, eks henge og dingle litt i dørkarmen, ribbeveggen o.l. Kanskje det innebærer de samme "øvelsene" som å vaske vinduer? Uansett, lykke til!
Juvena Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2006 Takk! Hørtes litt enklere ut. Er trøtt og sliten etter lang dag på stranda,så dingle litt i dørkarmen høres jo mer fristende ut enn å vaske vinduer : )
lilleBrumm Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Vaska vinduer på mandag. Eneste som kom ut av det var rene vinduer...
Trollet73 Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 He he he...nå skjønner jeg hvorfor jeg ser så mange høygravide damer som dingler i dørkarmene! hi hi
Loppelill Skrevet 6. juli 2006 #7 Skrevet 6. juli 2006 Trodde desverre at det var motsatt, at når fødslen nærmet seg så fikk en trang til å vaske. Ikka at fødslen nærmet seg fordi en vasket....
Loppelill Skrevet 6. juli 2006 #8 Skrevet 6. juli 2006 glemte å si at jeg har aldri fått den trangen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå