Gå til innhold

Når bør æ dra te legen??? sukk 5 daga over IKM....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan jo hende, ville ventet en uke til å hvis hun ikke kommer kan du jo teste igjen,=) håper du er gravid da...har du noen symtomer??

meeen...en ting til..du vil sikkert ikke høre dette, men mensen kan bli utsatt når du tenker for mye på d at den skal komme....

jeg gikk nesten 2 uker over tida..så kom den :@2@£%&/=??@£#

tror forresten jeg ville oppsøkt lege hvis du ikke får mens til neste ikm og fortsatt har negativ...

NESTE IKM? kan jo ikke vente en måned på å gå til legen om ikke mens kommer..d tør jeg ikke...:S hehe.. Regner med at det bare er syklusen som er herpa etter pilleslutt...stresser ikke med å teste ller noe..tenker ikke på det heller..deilig at mensen ikke kommer..og er jeg gravid..SÅ BRA:D hehe..er jo prøver..men lell.....vorre greit å vite noe...vurderer å ta en blodprøve mandag om mens ikke har kommet...sukk

Nei er temmelig sikker på at jeg hadde el ja....:) Masse elslim og skikkelig vont i magen...som jeg pleide å ha før jeg begynte på pillen..har bare gått på pillen i nesten 3 år..så husker hvordan det pleier å være.....Men...man kan jo aldri være sikker...men kjipt å gå å vente..syklusen er jo 33 dager nå...begynner å bli lang nok...

Annonse

Etter at jeg sluttet med pillene i oktober,har jeg fortsatt ikke fått mensen. Men, jeg har värt gravid 2 ganger i mellom, men mistet begge gangene. Jeg gikk til legen i desember, og ble henvist til gynekolog, som jeg var hos i januar, og hun kunne se at jeg hadde hatt el da. Så det tok meg 3 mnd för jeg fikk el etter pilleslutt. Ikke särlig opplöftende lesing kanskje, men muligheten er der.

Men vet du at du har hatt el?

Jeg har opplevd noe lignende ja. Pleier egentlig å være presis på IKM, men når jeg er veldig spent på om tr kommer så går jeg over tiden. Har til og med gått hele to uker over tiden et par ganger, og da har det vært lenge siden p - pille slutt også. Alle tester har vært nagative. Til slutt gikk jeg til legen og tok en graviditet test der, den var negativ og jeg skulle komme tilbake og ta bloprøve hvis ikke tr kom i løpet av et par dager, men det gjorde hun. Det er veldig sjelden at hcg hormonet ikke slår ut på tester, så det mest sannsynlige er at det bare er syklus tull pga p - pille slutt eller stress ( vente på tr stress ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...