Smiley :-) Skrevet 5. juli 2006 #1 Del Skrevet 5. juli 2006 jeg skal på to nye nattevakter nå og er kvalm og uggen..problemer med brekking i natt som var..For mye stress og for lite matinntak..Noen med gode tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 tette og ei badehette Skrevet 5. juli 2006 #2 Del Skrevet 5. juli 2006 Drikk farris blandet med eplejuice... Evt ta ingeførtabletter KAN hjelpe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #3 Del Skrevet 5. juli 2006 Har hørt at ingefær te eller tabletter skal funke. Skjær biter av fersk ingefær og kok te av det. Eller du får kjøpt tabletter på helsekosten. Men på meg så funket akupunktur. Kvalmen forsvante helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #4 Del Skrevet 5. juli 2006 POSTAFEN !!!! det er kvalmestillende,og fåes kjøpt reseptfritt på apoteket! det er jeg blitt anbefalt av legen, og jeg brukte det forrige graviditet!! på meg hjalp det veldig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #5 Del Skrevet 6. juli 2006 Men du skal ikke ta det mer enn ved tilfeldig bruk uten samråd med lege!! Det er i grunn ikke bra og ta det. Men om ingenting annet hjelper så blir det brukt... På meg så funket de ikke... Da er det bedre med afipran... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbarosa Skrevet 6. juli 2006 #6 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg også er så veeeeeldig kvalm - jeg klarer ikke å tenke på noe annet i perioder! Og får ikke sove om kvelden for jeg brekker meg og er så kvalm hvis jeg er for trett. For meg er nok søvn viktig. Jeg spiser salte lakrispastiller og synes det hjelper litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg og bøllegutta!! Skrevet 6. juli 2006 #7 Del Skrevet 6. juli 2006 No søvn er alfa omega!!! Prøv akupunktur det hjelper faktisk : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå