Gå til innhold

flere som jakter på eggløsningen?

Anbefalte innlegg

Etter mine to siste mnd så skulle jeg ha hatt den i dag.Men cb el testen var negativ.Tester om morgenene synes det er enklast.Har igjen kun 3tester og håper at den blir posetiv snart.Har kost litt fordi men tror nok ikke jeg blir gravid med det første.Håper og håper.Donna har heller ikke gjordt noke utslag enda..men plages litt med den da.

Fortsetter under...

jeg er også på jakt,men det er nok ikke på

noen dager enda.

tenkte at jeg skulle teste til jeg fikk positiv på testen denne

gangen,så får se.

er bare på dag 9 enda.

pleier du å finne den?

har aldri funnet den jeg,så denne ganger gir jeg meg ikke.

(eller rettere sagt,gubben gir seg ikke med å mase før vi vet...)hehe.

klem fra

har gjordt det de to gangen tidligere men det var kun med billig tester da.Håper og finne den med cb.Er på dag 13 nå jeg så den kommer vel snart tenker jeg.Hehe han har bare rett i det.Ikke gi deg får du finner den.

Er nettopp ferdig med mensen idag..... er inne i min 3 pp nå. Så nå er jeg utålmodig fram mot el....hihi :o) Bruker også CB digital eltest, den er skikkelig bra! Synd den er så dyr. Forrige pp fant jeg el på 3. testen :o) Så da har jeg 4 igjen jeg kan bruke denne pp! Spennende! Håper du finner el en av dagene nå! Jeg tester på kvelden jeg da, etter tips fra noen her inne om at det var best mellom kl.16-21. Lykke til! Håper det sitter en spire for deg denne pp ;o)

Andre jakter på hösten, men jeg jakter nå i sommermånedene;-). Selv har jeg bare 7 igjen, etter den store hamstringen min på billige-tester etter påske, men det er bare 8 dager igjen til jeg stikker på ferie i 15 dager:-). Så det blir mer eller mindre en hver dag. Kommer nok ikke til å drasse med meg noe slikt da, så det som skjer når jeg er borte, det får skje. Jeg har nemlig bestemt at kroppen min skal ha el til helgen;-). Hehehe. Min kjäre sa at jeg var desperat i går, og det kan nok stemme, men han vet ikke halvparten. Thihi. Orker ikke å innlemme han i alt dette. Alt han har skjönt er at jeg er mye her inne og suller. Men unnskylder meg med at det er fotball på tv, noe må vi jo få gjöre.

Annonse

For meg har el-tester fra billige tester fungert. Men nå har jeg jo bare testet 1 pp da. Dette blir den 2 pp med tester. Håper hele sullamitten her kommer seg på bussen jeg:-). Da skulle sykehusene fått litt å gjöre:-). Folk hadde måttet dra til Sverige for å föde:-). Tjoho, det hadde värt morro det.

Den kan være forsinket, men er ikke alltid man får utslag, så fortsett å prøve annenhver dag og se etter el slimet. Husk at Loise77 fikk ikke positiv test denne gangen og hun er gravid. Det samme skjedde jo kristinpia85... så ikke gi deg :-)

Jeg driver på å jakter på el :-) Tok en cb digital i går og en idag, men fikk ikke utslag, så da blir det helt sikkert i morgen.

Har fått mye el slim idag også, og det kan jeg ikke huske å ha hatt på leeenge, så krysser fingrene for at jeg er veldig fruktbar denne pp :-)

Ønsker dere andre som også har el denne uka lykke til :-)

jaja sier til meg selv at jeg har godt tid til og bli gravid men ønsker meg veldig å bli gravid snart,regner med det er flere.Har hatt litt sånn starten på el slim...så det kommer vel snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...