Gutt, jente og ? Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Hvor i Troms er det du holder til? *nysgjerrig*
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 jeg er også 19... men kommer fra oslo. hvordan synes dere det er å være ung og gravidos???
Prins&Prinsessa Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Hehe..er helt rart! Føler meg som en unge på en måte. Men syns det er veldig gøy,selv om jeg skulle ønske jeg kunne ventet en liten stund til vist du skjønner Skriv til meg på msn om du har [email protected] Men er spesielt dette! Men absolutt en større glede en noen som helst sorg!!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 kanskje jeg sender deg en mail da;)
Prins&Prinsessa Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Ja,det skal du bare gjøre. Blir bare gla for slikt jeg
Prins&Prinsessa Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 Flått.. Må få deg msn,lett å snakke sammen da..
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 har det, men er der liksom aldri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå