Gå til innhold

ENDELIG ER DET MIN TUR TIL Å SKRIVE AT JEG ER GRAVID!!!!!

Anbefalte innlegg

Å i dag er dagen kommet, jeg er så lykkelig, den første kuren med pergo og jeg er GRAVID:) Endelig etter 14 mnd med prøving, og fortvilelse er jeg gravid... Nå går jeg videre til neste trimester, hihi:)

Lykke til dere andre, den som venter, venter ikke forgjeves..

Å en haug med babystøv til dere alle************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ***********************************************************************************

Fortsetter under...

Tusen takk jenter:) Jeg gikk på en enkel pergokur, også klarte jeg å ta kunn 4 tabletter i steden for 5, så jeg trudde ikke det skulle funke i det hele tatt.. Men når jeg ringte legen i går og hun sa at jeg hadde hatt eggeløsning, så måtte jeg bare teste i dag, å den var positiv på et blunk.. så ønsker dere virkelig lykke til videre.. og en riktig god sommer:)

klem fra

Annonse

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette fortjente du virkelig!

Hadde du EL av deg selv før du begynte på pergo, eller tok du pergo for å få EL?

Nyskjerrig da jeg selv har IKM om ca 1 uke etter første doble kur:)

Hei maddemor:) Tusen takk:) Jeg fikk pergo pga manglende el, jeg hadde min siste mens nå den 30 april, den 13 juni ringte jeg legen å sa hør nå her.. Hun skrev da ut pergo, skjekket meg med innvendig ultralyd, å jeg kunne begynne samme dag.. Men det har vært det store problemet hos meg hele tiden, jeg har vist det, men har tatt sinn tid før hjelpen var på plass.. Jeg ønsker deg virkelig lykke til, å håper at den sitter på den første doble kuren din, tvi tvi tvi for det:)

så vi kan bli enda flere fra denne siden som kommer:) Tvi tvi tvi:o)

Annonse

Tusen takk Lollipop! Artig å høre at det fungerer for andre i samme situasjon som meg:) Ønsker deg all mulig hell og lykke på veien og håper at jeg følger raskt etter:)

Stor klem!

Ser at jeg ikke har gratulert deg. Merkelig, har sett denne linken ligge her enstund, har lest den...kansje jeg svarte inne på bli gravid? Mener jeg har svart deg... forvirra ja! Uansett:

Gratulere kjempemasse med velfortjent spire!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...