Gå til innhold

ENDELIG ER DET MIN TUR TIL Å SKRIVE AT JEG ER GRAVID!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Å i dag er dagen kommet, jeg er så lykkelig, den første kuren med pergo og jeg er GRAVID:) Endelig etter 14 mnd med prøving, og fortvilelse er jeg gravid... Nå går jeg videre til neste trimester, hihi:)

Lykke til dere andre, den som venter, venter ikke forgjeves..

Å en haug med babystøv til dere alle*************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Klem fra

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gratulerer! Håper jeg også blir en av de neste som kan legge inn et innlegg her hvor det står at jeg er gravid.

Har selvfølgelig noen spørsmål til deg da vet du. For jeg går på pergo kur selv nå. EL testet du? Hvor ofte hadde dere sex?

Å jeg sitter her å griner når jeg leser alle de flotte hilsnene jeg har fått av dere, det er virkelig en utrolig følelse:o)

Tusen tusen takk, jeg er så lykkelig at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg, dere er helt utrolige jenter.. Jeg har ikke vært her så mye den siste tiden, pga at jeg har vært lei, men har det vært noe så har dere vært der.. Stå på videre, å lykke til så mye videre til dere også, 1 trimester her kommer jeg:))))))))

Mange klemmer fra

gratulerer!!!!!!!!!!!! så gøj at d endeli ble deg=) etter så mangen pp...

håper jeg og får glede av å skrive jeg er graviiiiiiiiiiid snart=)

hva er pergo kur forresten???

lykke til med spiren=)=)=)=)

Gratulerer så masse=)=)

Var sikkert godt å få positiv test etter så lang tid...

Ønsker deg en kjempe fin sommer..

Lykke til!!!

Snart kommer resten over til 1.trimester,bare vent=)=)tihi...

Fanger resten av baby støvet jeg...

Klemmer<3

Må jo si det her også; GRATULERER, VENNEN!!!!

Dette var kjempemoro :-D

Kommer til å savne deg i kjelleren da men, hehe... Grabber til meg restene av babystøvet ditt og kommer etter så fort jeg kan!!

Sees sikkert imorra!

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...