Gå til innhold

Merkelige drømmer...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er snart bare det symptomet jeg har igjen:-) Drømmene er som noen videofilmer bak øyelokkene, og mannen min sier jeg snakker og ler i søvne:-)) Flere som drømmer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmer jeg og ja, men er nok mye mer "aktiv" i mine drømmer, kan krype, gå, snakke, hyle, rett å slett kave rundt på soverommet til samboeren får vekket meg:D Heldigvis tar han d m et smil:P

Begynner å le når jeg våkner å skjønner at jeg har vært på "tokt" igjenn:D

Ei venninne av meg fortalte meg at dette var et tegn, eller "symptom", viste ikke d før... Hun hadde og hatt d slik i sine svangerskap.

Merkelig ja, men lite å gjøre m som jeg vet av, men d er jo og litt morsomt da, d synes i alle fall samboer'n:P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har drømmer jeg også...men de er ikke morsomme tror jeg. Husker aldri hva jeg har drømt, men kan våkne opp midt på natta av at jeg gråter som et lite barn. bra kjæresten min er der og kan trøste meg:-) stakkars mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg drømmer helt annerledes enn tidligere. drømmer nesten hver natt at jeg dør:( i natt var den litt annerledes, for da drømte jeg at en fremmed mann dyttet meg hardt i magen så jeg falt, og jeg begynte å blø (som en spontan-abort). Har aldri vært gjennom noen abort, og det er første gang jeg er gravid. Ikke planlagt, men vi gleder oss veldig uansett. Men vondt å våkne av disse drømmene. Lurer på hvorfor de alltid er triste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj ja.. drømmer mye rart, og våkner gjerne flere ganger.. og særlig umenneskelig tidlig om morgenen.

I natt så drømte jeg om ei som har vært savnet i en nabokommune et par år nå.. Skikkelig ekkel drøm, for jeg drømte om steder her i nærheten som hun fortalte om.. brr.. hadde en skikkelig guffen følelse da jeg våknet, og den følelsen har hengt litt i idag.. brrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt veldig mange rare drømmer etter at jeg ble gravid. Noen eksempler...

 

1: Drømte at jeg var gravid og skulle få en jente... Et par dager etterpå var jeg hos legen, hadde ikke merket noe symptomer utenom vonde og ømme bryster og finner ut at jeg er 5 uker på vei..

 

2: Drømte at jeg satt på msn, og plutselig hoppet det ut en gærning fra dataen min og stakk meg med kniv i armer, ben og mage...

 

3: Drømte at min kjære hadde besøk av en eks, på en av våre varmeste dager hittil. Plutselig kommer han opp og roter i skapet etter klær, jeg ligger å er syk av kvalmen, så jeg spør hva han skal.. Da kommer det at han skal ha en dusj sammen med xn sin *tullete drømmer*

 

4: I natt drømte jeg at jeg og min kjære var på biltur på Dokka av alle ting, og at det plutselig kom en liten gutt på 2-3 år springende ut i veien. Klarte å unngå å kjøre han ned, snur og skal snakke med moren å sånn, så tikker det inn en sms der det står at jeg fikk en 6'er av henne for reaksjonen min.. Kjente ikke dama fra før :s

 

Veldig merkelige drømmer med andre ord, men har hørt at det er et symptom på at en er gravid når en drømmer så mye om unger å sånt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, svangerskapet startet med voldsomme mareritt og meget aktive drømmer, før jeg viste at jeg var med barn. Den siste tiden har det roet seg ned.. Drømmene var syke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også slitet med merkelige drømmer! Ved første svangerskap drømte jeg veldig mye rart fordi faren ville at jeg skulle ta abort. Drmte da at jeg fødte en stork, våknet av at den lå å kavet på gulvet klissete av fostervann! Drømte også om legen min som skulle vise meg at dette var ikke så farlig og at hun viste meg en jentebaby. Det stemte at det ble jente!

 

Har også drømt om at jeg går å bærer på en jentebaby denne gangen også, så da får datteren min nok drømmen oppfylt, en lillesøster!! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har syke syke drømmer.... Og da mener jeg SYKE!!!!

I natt *flau* drømte jeg at jeg hadde sex med en hai!!!!

Og det var ikke det jeg synes var galt, men jeg gruet meg så fryktelig til å si til forloveden at jeg hadde vert utro...

Huff.... Må le litt av meg selv... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min nynköpta bok "The Pregnancy Bible" står det om typiska drömmar under gradivitet;

 

Sex in a positive or negative light: Normal sexual confusion during pregnancy.

 

Loss and forgetfulness: fear of the the responibility of motherhood.

 

Pain and hurt: a sense of vulnerability.

 

Being trapped: concerns abot loss of freedom

 

Loosing your partner: worry about your body image.

 

Dramatic changes in weight: concerns about your diet.

 

Jag har också hört att drömmar om att bli dödad/dör, som en av er skrev om, kan reflektera att man står inför stora förändringar. Själv drömmer jag stort sett om sex och mat- det sista gissar jag är ett uttryck för min nya enorma hunger!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...