Gå til innhold

Dere som er flinke til og regne... På Ul i dag så var jeg 11+5 uker. Når er min termin da?

Gjest

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg?

Og en annen ting, fosterets hjerte slo 167 pr min. Er ikke det mye?

Mine andre to lå på 150 i gjennomsnittet og 140...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis vi to var like langt i utgangspunktet skulle du jo vært 11+4 idag. Hvis du da var 11+5 blir vel termin 1 dag før det du hadde regnet med, altså 21. jan i stedet for 22.?

Er de to andre barna dine samme kjønn? Kanskje nr tre blir noe annet... Jeg vet ikke altså, bare en tanke. Men tror ikke 167 er så unormalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

167 slag er ikke mye, det er helt normalt. hjerte aktiviteten går opp og ned litt etter hvor aktiv babyen din er akuratt der og da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra hodet til rumpe var det 4.1 cm...

Og ja, jeg har to gutter fra før... Og var ikke no dårlig med dem. Men nå har jeg vært helt ute og kjører!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du venter en jente denne gangen da? :-)

Min lille var 5 cm når jeg var 10+5. Lurer på om målingene er unøyaktige når de er så små, eller om jeg og kanskje er noen dager lenger enn jeg trodde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ifølge det sjemaet gynekologen hadde så var du 12 uker på vei om fosteret var 4.3 cm langt...

Så kanskje du er lengre på vei?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var 4 cm i uke 10. 9+5, og Iselin sin var 6 cm i uke 12 + 2. Ikke du som kanskje er litt kortere? Eller at h*n bruker ett annet skjema? Jeg fikk beskjed om at 4 cm var gjennomsnittlig og helt etter regla i overgangen til uke 10.

Men men... den er der hvertfall... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det som teller. Gjør meg ingenting om jeg får termin før eller etter...

Jeg tenker i grunn ikke så mye på at jeg er gravid sånn i hverdagen... Har så mye og styre med med de to andre her...

Men vi får se den 22 august. Da er ordinær UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eldste er 2 år og 5 mnd og den yngste er 11 mnd...

Det blir akkurat 18 mnd mellom første og andre og andre og tredje...

Tett, men syns det er greit jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille spire var 4,98 cm lang,var da 11+5 sa legen,men jeg var i utgangspunktet 10+6 da jeg kom dit,så jeg er ikke sikker på om jeg skal korte ned en uke på terminen eller hva......??

Med meg så slo hjerteslagene 154.

Tror det ikke er noe unormalt at dem slår 167,hos min forrige gradivitet,så var jeg oppe i 199 hjerteslag,men da var ungen ganske stresset,jeg hadde både diare+spysyken.

Lykke til videre(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...