Gå til innhold

September: denne varmen tar livet av meg!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er jo så vanvittig varmt om dagen! blir jo like varmt inne, så får liksom aldri avkjølt meg.. blir litt is spising av det.. sender en hilsen til dere andre som også sliter i varmen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter i varmen jeg og.. Bena mine er så hovne og ømme.. Vondt å gå uten sko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med varmen. Sover på kjøligere rom i kjelleren, oppholder meg i skyggen eller inne, og hviler med kald klut eller kuldepakning på pannen ... Funker med sol innimellom, men 46 grader i solen er vel ille, og 30 grader i skyggen er mer enn nok!

I dag er det bare 15 grader og regn. Deilig med pause fra den verste varmen ... :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Samme her! og kontoret mitt er det værste stedet på jord... bakerovn... sukk 3 uker igjen å jobbe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt forferdelig vaaaarmt... ser på vær meldingen og håper på kaldere vær... kan bli storm ute for min del ....værst når man skal legge seg.. håper den lille har det bra selv om jeg er helt kokt... forsøker å drikke mye vann og tar en kald dusj innimellom .. heldigvis er det kalt og godt på kontoret... sender også en hilsen til alle andre som sliter i varmen, husk å drikk mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også holder på å krepere snart.... 30 grader på kontoret (!) men heldigvis jobber jeg bare halve dager nå - hjelper utrolig godt :-)

 

Orker ikke annet når jeg kommer hjem enn å legge meg på sofaen og drikke liter på liter med væske, som resulterer i hundrevis av dobesæk resten av dagen/kvelden. Brunfarge kan være brunfarge nå - jeg har kapitulert og bare orker ikke sole meg mere. GI MEG REGN!!!! ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja varmen kan ta knekken på hvemsomhelst....Jeg føler også for litt regn eller vertfall skyer....Prøvde å male på huset her , men måtte gi opp...Vel det er heldigvis ikke så lenge ijenn nå.

 

Hold ut!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...