Gå til innhold

Prinsessa vår er kommet!!!!


AngelBM *6.juli*

Anbefalte innlegg

Søndag 2/7-06 klokken o8:50 så prinsessa vår dagens lys.

 

3240g 49 cm lang H.O. 35 cm

 

Prinsessa har fått navnet Nadia Isabel og er en rolig og utrolig snill liten jente!!

 

Fødselen gikk fort og uten problemer....rakk nesten ikke frem til volda i tide. Gikk fra 3 cm til full åpning og pressrier på 25 minutter!!

 

Selv om det gikk veldig fort så fikk ikke mor så mye som en liten rift engang. Håper dere andre også får det like greit......!!!

 

Klem til dere alle fra

Den stolte mor og Prinsessa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!

Hørtes ut som en flott fødsel!

Kos dere masse- gleder meg til det er min tur til å få møte min lille prinsesse :o)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - og gratulerer så masse! Rask fødsel og ingen rifter - dette hørtes ut som en drømmefødsel. Kan jeg spørre om det er din førstefødte? Har du noen gode kjerringråd/tips forøvrig til oss resterende julijenter for å få en like grei førstefødsel?

Lykke til i rollen som mamma og ha en fin sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med prinsessa. :)

Hadde selv rask fødsel, men slapp ikke unna så lett...

Lykke til videre !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svar til Trultebolla:

 

Dette er nummer 3 og alle fødslene mine har vært raske enkle og uten komplikasjoner. Tror dette med lette fødsler ligger i familien for min mor og mormor hadde det like greit......så desverre har jeg ingen kjerringråd å gi dere!! Det eneste rådet jeg vil gi er at dere skal stole på dere selv både når det kommer til fødselen og tiden etterpå!!!

 

Lykke til videre jenter...jeg skal snike meg innom med jevne mellomrom for å holde meg litt oppdatert på hvordan det går!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...