Gå til innhold

det skjer jo ingenting!!!!!


babyfabrikken

Anbefalte innlegg

et lite hjertesukk her fra ei som ser lengselsfullt på de fødselslistene...

i morgen har jeg menstermin, og om 8 dager ul termin.

det ligger jo ikke an til noen ting som helst her i gården!

det eneste er at slimproppen går litt etter litt, men det behøver ikke bety noe...

ingen kynnere, ingen mensmurring, ingenting.

bare netter med veldig lite søvn,kun 1t av gangen...det er jo ikke akkurat noe å bli uthvilt av...

 

bebisen sparker og koser seg, tror han liker seg så godt inni magen at han ikke vil ut til de foreldrene som er langt over middels utålmodige om dagen.

 

men jeg har bestemt meg, tyr som jeg er;27.juli er jeg på overtid.så da skal jeg sette meg ned på føden og jeg nekter å dra derfra før arvingen vår er ute!

 

neidaså....

lykke til alle dere som ikke har født enda heller, det er jo snart vår tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det skjer ingen ting!!!!!!

Masse kynnere mensmurringer, vondt i ryggen (som ved rier), men skjer det noe mer? Nei! Jeg er så møkkalei at jeg holder på å spy!

Natt til i går lå jeg hele natten med kynnere, 6 min mellom på slutten, men så stoppet det og jeg sitter fremdeles her. Overfrustrert, deppa, sur og lei!

 

Det lover ikke bra når jeg er drittlei hele ungen før h*n kommer ut:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ingenting her heller...19 dager igjen til termin, men hadde håpa at hun skulle komme før siden dette er nr 2, og forrige kom i uke 38. Men, ser ut som jeg må smøre meg med tålmodighet. Blir veldig missunnelig på alle de jeg ser føde på løpende bånd nå, jeg vil og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok mange som er lei nå skjønner jeg! Selv har jeg nå 4 dager til termin og lever i et vakum om dagen. Alt dreiser seg om ikke fødselen snart skal starte! Og nattesøvnen er det så som så med her jeg sitter klokken halv fem på morningen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke her heller! Er så klar for å føde nå!! Det er så utrolig tunft nå på slutten, jeg vil ha lillgull nå!! Blir så utolmodig! Enda så har jeg 2 uker igjen...:(

Klger litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når jeg sier at slimproppen går litt etter litt så er det det.

den har gått litt etter litt.klart slim, litt geleaktig.har sett det på dopapiret og også sett litt større deler i do.

forhørte meg med jm som sa at det var slimproppen som gikk litt etter litt.

 

her skjer det fortsatt ingenting, men da jeg var hos legen til kontroll igår sa han at jeg burde være i fødsel i løpet av den kommende uken....håper han har rett, men det vet vi jo ikke.

 

blir snart kokko av å vente så fælt!!!

får jo ikke "fortsette" med livet, alt står lissom på vent fram til bebien er her...

 

sukk i sommervarmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...