Gjest Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 livmorhalsen var veldig kort og legen fikk to fingre inn(2-3cm åpning) jeg har 18 dager igjen til termin. noen som har noe formening om det nærmer seg fødsel på meg?eller noe jeg kan gjøre for å få i gang ting her?? har endel vonde tak i magen,hatt det noen dager nå.
GRAM Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 jm sjekket meg sist onsdag og da var det 1 cm,var da 36+2. spurte du om legen kunne sjekke? skal til legen i morgen,kansje han kan sjekke meg..
baby boom Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 heldig du. etter 3 cm åpning går det raskere så det ser ut så du nærmer deg godt ja. selv har eg gått me 1-2 cm åpning siden uke 38 og livmorhalsen var 2 cm lang. men e her enda 8 dager over termin=( håper det går raskere for deg. når riene er godt i gang kan du gå deg ein tur, da går det raskere.=)
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 nei spurte ikke legen om han kunne sjekke. han lurte på om jeg ville sjekke.. og det ville jeg selvfølgelig. men legen din sjekker deg nok hvis du spør...
idamortil2 Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 desverre kan du gå sånn lenge. men da jeg fikk sjekka åpning i forrige svangerskap hadde jeg 2 cm og helt moden i uke 36 og fødte 2 dager etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå