Gå til innhold

Nå har jeg fått min gutt (Bente fra juni-juli-aug treffet)

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt tilgang til nett på en stund, men nå har jeg altså fått gutten min. Ser jo at "ryktet" allerede har komt ut - det er på barsel vi treffes...hi hi...

27.juni kom han altså. Ble satt i gang den 26., og når det første startet kom han i racerfart. 2,5 time fra vannet gikk og de skikkelige riene startet til han var ute (hadde bare maserier før det...). Eskil var 3606 gr og 50 cm lang.

Mistet 3 liter blod, så det var litt små dramatisk en stund. Måtte få blodoverførsel. Hadde og en del pusteproblemer etter på, så jeg måtte ha oksygen en stund. Men Eskil hadde det i alle fall fint :)

Nå er vi hjemme og bare koser oss. Storestøster er sååå stolt og snill :) Jeg kommer nok ikke på treff denne gang, men håper det blir flere treff - for jeg vil gjerne treffe alle nurkene :)

-bente-

Fortsetter under...

Hei..

Gratulerer så masse!! Huff hørtes ut som du har hatt en tøff stund på sykehuset, men koselig å høre at dere nå koser dere hjemme alle 4.

Gleder med til å få se lille Eskil !! Vi må få til en trilletur om ikke alt for lenge...

Hei bente:)

Det var lenge siden, har ikke sett deg siden vi var på hall toll. Men det var godt å høre at alt er bra med dere alle fire til slutt. Gratulerer med den lille gutten din:)

Lurte lenge på om du hadde fått eller ei!

Vi andre får gå å vente litt til, men gleder meg til å se alle nurkene deres!

Kos dere sammen i det fine sommer været.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...