♥Cherrypie♥ Skrevet 5. juli 2006 #1 Del Skrevet 5. juli 2006 jeg begynner på min 6 uke idag. jeg syns det er ubehagelig å ligge på magen..det føles som om alt inni der blir "pressa" litt sammen..noen andre som har det sånn (så tidlig)?? *hmm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 5. juli 2006 #2 Del Skrevet 5. juli 2006 siden du bare er 6 uker på vei vil jeg tro det ikke har noe direkte med spiren å gjøre, da den ligger godt beskyttet nedi livmoren din. men det kan jo være luftsmerter? Er i hvertfall ikke farlig å ligge på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juli 2006 hmm..men jeg er litt oppblåst.elelr ikke bare litt..kan være det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 5. juli 2006 #4 Del Skrevet 5. juli 2006 Det er nok det ja.. I uke 6 ligger spiren enda godt bevart i livmoren nedi bekkenet ditt..Livmoren kommer ikke opp over symfysekanten på en stund enda.. Jeg kunne kjenne min livmor i første svangerskap først da jeg var 8 uker på vei. Og jeg kunne fremdeles ligge på magen da.. Men etter noen uker begynte det å bli ubehagelig. Da var livmoren blitt på størrelse med en liten melon... Lykke til videre.!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå