Gå til innhold

symptomer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg er bare 5-6 uker på vei. Hvike symptomer har/hadde dere i denne perioden. Jeg har få symptomer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du

 

i uke 5 kom kvalmen min og jeg mistet totalt matlysten. er i uke 9 nå, kvalmen føles litt bedre, men den sitter fortsatt i, ja!

Jeg hadde veldig ømme pupper i uke 5/6, det har jeg hatt helt siden IKM og jeg har det fortsatt. Litt i ettertid kom trøttheten.. *gjeesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynte i uke 4 med tretthet, kvalme, stikninger i livmor og ømme pupper. Kvalmen har blitt verre nå i uke 5, men ellers føler jeg meg i fin form. Litt sjøsyk og trett, men skal ikke klage ;0)

 

Synes jeg hadde sterkere symptomer i forrige svangerskap...

 

Hvilke symptomer har du da, og hvilke savner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Jeg er også bare 5 uker på vei. Er 5+2 i dag. Jeg merker nesten ingenting til svangerskapet. Jeg har avogtil hatt en svak mensenfølelse i magen, og innimellom stikker det litt der nede.. Ellers er jeg ikke uggen/kvalm og har ikke ømme pupper.

 

Jeg tror jeg var sånn forrige svangerskap også, da ventet jeg jente. Og da ble jeg uggen/sjøsyk i uke 6 og det varte til uke 10. Så jeg kan enda få ting og tang ja.. *ler* Men foreløpig bare nyter jeg å ha det så bra...

 

Det er forsåvidt mange som ikke får symptomer før uke6-7,, og noen får ikke sterke symptomer i det hele tatt... Det er mye som er normalt, for å si det sånn..

 

Lykke til med graviditeten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...