Ingenting Tingeling Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er så vidt blitt gravid (er 5. uke) og merket idag noe besynderlig som jeg tror må være bekkenløsning. Strålinger fra høyre rumpeballen og ned i foten. Fysj! Og så jeg da som var sprek som en fole gjennom hele forige svangerskap! Er det sånn at jeg må holde meg helt i ro nå til det går over? kan det gå over av selg selv etter hvert? Er det øvelser jeg kan gjøre? Er så "avhengig" av å trene, og har så lyst ti å fortsette med det i svangerskapet.
glad_jenta Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 hei! hadde bekkenløsning halve sv.skapet.satt i øverste delen av rumpen til meg.men hadde ingen strålinger nedover.kan være isjiasnerven din som står i klem eller noe.har du bekkenløsning så klarer du nesten ikke no.det er såååååå vondt.håper det ikke er det du har
Lenose Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Noen tips som hjelper: - Gå en tur hver dag så lenge du greier. Ikke på for hardt underlag - og med gode sko. - Unngå tunge løft og raske bevegelser med hoftene. - Reis deg alltid opp med samlede bein. - Prøv fysioterapeut. Det hjelper mange, men selvsagt ikke alle. -unngå sko med hæler! - Ta hensyn til smertene - unngå alt som gjør vondt. Ofte forsvinner dette helt av seg selv etter fødselen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå