Gå til innhold

noen som begynne å få mage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser på uke 11 at det er fordi glatt muskulatur slapper av og man er litt oppblåst i tillegg, spiren og livmoren fyller jo ikke mer enn en grapefrukt på denne tiden (er 10+6). Så jeg har dobbeltmage, en klump helt nederst som går ned i bekkenet, og en rett under navlen som nok skyldes gass og slappe magemuskler etter forrige svangerskap... Ser skikkelig elegant ut!

Annonse

Jeg har hatt mage siden uke 8. Først var jeg bare skikkelig oppblåst. Så la jeg på med 2 kg pga at jeg hold på å sulte ihjel (kjentes sånn ut ihvertfall) Nå er jeg akkurat gått inn i uke 13 (12+0) og magen står rett ut. Livmora har så vidt begynt å krype over bekken kanten. Men bruker fremdeles mesteparten av mine gamle klær.

Godt det er flere som har begynt å få mage.

Har nettopp kommet til uke 13, og det er ikke lenger noen som lurer på om jeg bare har lagt på meg eller er gravid.

Hadde ikke regnet med at det skulle synes så godt,så tidlig...

men men, er jo litt moro og da :)

jeg har også fått mage, og veldig glad for å se andre også fått det tidlig. jeg er 11 + 4 men har ikke kunnet bruke buksene mine siden uke 8 ca. har mammabukser og andre strikkbukser. først var jeg veldig oppblåst, men så begynte vel livmora å presse andre deler høyere opp regner jeg med og alt fløt over hehe. men nå har den faktisk tatt form, går ut på midten bare og er mer gravidmage. men jeg synes det er sååå tidlig, og gleder meg til å kunne komme lengre uti så det er mer "normalt" med den magen :)

nesten så jeg lurer på terminen eller to der inne :)

Annonse

Er 13+6 i dag, og har ikke fått mage i det hele tatt. Kjenner livmora nederst, over bekkenet, men har ikke gått opp noe heller (faktisk gått ned en kilo, men ikke spydd noe...) Er ikke flink med kostholdet, skulle ønske jeg var det, men jeg NYTER potetgull flere ganger i uka (gjerne en hel pose alene, sånn som lunchen i dag...) Huff. Men d vises iallfall ikke på vekta enda..

Er begynt på uke 14 nå. Min første graviditet. Synes ingenting på meg ennå, men så hadde jeg ikke flat mage fra før, så det skjuler seg vel noe bak mageflesket der. Kjenner selv at magen er litt hardere nå enn før. Føler jeg blir fortere mett, og fortere oppblåst uansett hva jeg spiser.

• 3 uker senere...

he he, brudekjole ja.. det går sikkert bra.. jeg giftet meg når jeg var 2 mnd på vei og det var litt av en sjau må jeg si!! jeg måtte sette i snøring i ryggen for å få den på meg, men det gikk bra og vi hadde en nydelig dag!! men du prøver den vel stadig vekk håper jeg. men du må ha kjempe lykke til.. ha en fortreffelig dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...