Gå til innhold

Oktober: "Hjemme-alene-ferie" for meg


sekstisjuer

Anbefalte innlegg

Sitter her og synes litt synd på meg selv. De andre i familien reiste til sydligere strøk på mandag. Jeg fikk ikke lov til å reise, da jeg har hatt kraftige kynnere, og det er modent, der det helst ikke skulle vært modent på lenge ennå. Hadde det ikke vært for at vi skulle reise sammen med en annen familie, hadde nok de andre også blitt hjemme. Sydenturen ble bestilt før jeg ble gravid, ellers hadde vi nok ventet til neste år med å reise.

 

Blir veldig rastløs av å gå bare hjemme, og ettersom jeg har fått beskjed om å ta det med ro, tør jeg ikke finne på noe "sprell". Under forrige svangerskap måtte jeg være på sykehus i to måneder fordi det begynte å åpne seg nettopp på denne tiden av svangerskapet, så det vil jeg nødig oppleve igjen. Skal inn til ny kontroll om noen dager, og da håper jeg at det er stabilt.

 

Dynger meg ned med bøker og slektsforskning, men rastløs blir jeg likevel. Får heldigvis besøk av venner som ennå ikke har startet på ferien, men det er begrenset hvor lang tid de kan holde meg med selskap.

 

Selv om jeg synes litt synd på meg selv, er jeg ikke deppa, Det er de som har det 1000 ganger verre enn meg, så jeg priser meg lykkelig over at dette ble oppdaget før jeg satte meg på flyet sørover.

 

Det er kanskje flere som har fått beskjed om å holde seg hjemme?

 

Ønsker alle en flott sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har droppet ferien i år, av samme årsak som deg!

 

Skulle ikke til syden riktignok, bare låne hytte i Sverige med noen venner, men det var iallefall noe jeg hadde gledet meg til leeenge!

 

Har brukt dagene på å slappe av og hvile, så nå har jeg masse overskudd! Har heller ikke deppa, følte bare at den ferien ble litt mye for meg og da har jeg det best hjemme.

 

Kjedelig å sette noe på spill bare for en ferie, så jeg holdt meg hjemme.

 

Ha en flott sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...