Gå til innhold

August: Kan ikke dere som ønsker kont. med gravide...


Lindamor og Oliver

Anbefalte innlegg

der dere bor heller legge en annonse inn i lokal avisen deres? Augustklubben har blitt en kjedelig intern gravidside for folk som bare(nesten da) etterlyser gravide fra hjemplassen sin....

 

Boring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehehehehehe.....synes synd i alle som må gjemme seg bak anonym knappen; )

Stakkars deg som mangler ryggrad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel si meg litt enig med deg da.. de som etterlyser andre gravide kan jo enkelt gå inn på bim treff sidene.. men jeg bryr meg ikke så mye om det da, hopper bare over de trådene hvis jeg ikke er intressert.. synes det er ganske kjekt å lese om andre i samme by, eller andre i samme alder også egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vel ikke noe?

Man leser det som er av interesse.

Alle er jo ikke her for å underholde deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde virkelig at denne siden var til for å underholde meg...eh..nei,jeg er kanskje ikke majoriteten her inne da.Kommer fra nord norge og er vel derfor jeg føler det slik .Har jo lyst å prate med dere her inne uansett hvor dere kommer fra.Hadde en dårlig dag i dag og kom sikkert litt feil ut,ser at flere virker irriterte på meg men jeg mener bare godt.

For en som har gått hjemme nesten hele graviditeten kan sikkert dette virke litt viktig ....blæææ..jeg er bare lei nå,skjønte at jeg vill få mange på meg,hormonmonster er vi vel alle sammen og enkelte dager er vi ikke like greie.Jeg har ikke tenkt å starte 3. verdenskrig..ikke lett å komme med meningene sine bestandig.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg selv har startet en slik tråd her vil jeg bare si til mitt forsvar at det er ikke noe vits å legge ut tråder på bim treff sidene...det er nemlig aldri noe aktivitet på nord norge siden....dessuten er det jo bare å hoppe over tråder man ikke vil lese. Grunnen til at jeg la ut en slik tråd er fordi jeg hadde lyst å finne noen fra samme plass som meg som jeg kanskje kunne få litt kontakt med utenfor internett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det var teit av meg å gå så sterkt ut.Det var ingen spesielle jeg hadde i tankene..ikke det at det er så viktig heller,skjønner jo at folk vil ha kontakt med andre i samme område som seg selv.

Beklager virkelig hvis noen tok seg nær av meg; )

 

Jeg ville vel egentlig få opp samholde men det hadde visst motsatt virkning.

 

Klem fra meg,jeg trenger en selv i dag..er lei og litt deppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er akkurat av denne grunnen jeg tok en lang pause fra bim og gikk og til babyverden. er så mye negativitet inne på bim! Grunnen til at jeg begynte å kikke på forumene var fordi jeg ville ha kontakt med andre gravide og utveksle tips og råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...