Gå til innhold

Begynner på enda en ny tråd jeg!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husker masse jeg da. Bare jeg kommer på det.

Ja kjøpt vifte. Fikk "nabopris" på europris. Alle slike billige overalt var utsolgt (wonder why...) så kjøpte slik fin dyr i metall liksom greie. Beste er jo at den ikke ble spes dyr:)

M har den i bilen så hjelper meg fint lite. Sitter med fint lite klær (uten å utdype mer) støttestrømper og bena i vann. Ja med strømpene på ja:) Livet er herlig altså.

Ikke orket annet enn å lese igjennom hva som har blitt skrevet her mens jeg var borte. Kommer med noe mer utfyldende svar til etterhvert. For varmt til å tenke nå jo.

Finne iiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!!!!!!!!!!

Annonse

Heisann;)

Jeg klarer ikke holde kjeft om den lille lenger!!!!!!!!!!

Jeg bytter nick i kveld, tror det blir:

1avhver............... eller:

1D med gutt på vei........)

Så egentlig får du rett Cat;) Vi skal ha en liten gutt:) ...hiihiihihihihi.....

Klem

Gratulerer:) Vært å kjøpt noe blått da? Er liksom noe med det. Etter ul. Om det så bare er et par sokker. Men noe i blått/rosa.

Hva med 1D med 1G (evt i magen) ;)

Skal lage club sandwich jeg nå. Det er så digg når det er varmt og man egentlig ikke orker mye til mat.

Og funnet ut at jeg skal kjøpe slike lagdetselv-ispinner. Sånne vi fikk når vi var små med saft i vøtt. Også tygde man på den plastpinnen så etterhvert var det helt skjeve og flisete:) Hvor kjøper jeg sånne a???

Grunnen til dette er at det er varmt og jeg begynner å bli så fet at jeg kan ikke sitte å trøkke i meg så mange is hver dag.

Annonse

Jeg har lagt på meg 10 kilo i uke 28 jeg. Men er bare på magen da, for er like slank ellers :))))

Får fortsatt de gamle buksene mine over lår og rumpe, men mangler litt for å få igjen knappen under magen.

Men magen buuuuuuuler som bare det :))))

Hihi... jeg kan se tærne mine igjen!!!! Bare måtte legge inn et ekkelt innlegg etter den debatten dere har hatt om vekt :)

(kan forresten skryte av minus 10 kilo på 12 dager!!!!) *nåføltejegmegslemja*

Men is er fortsatt godt i varmen!!! Har en eske med kroneis i fryseren jeg :) Men nå er det slutt på alt annet godis, men is er fortsatt ja-mat :)

Grattis meg gutt i magen 1D!!!!

Nå blir det mange guttebabyer på denne tråden gitt... Bare 2 jenter og hele 4 gutter (svanine står jo for mesteparten da :) hihi...)

Åssen er formen på den høygravide Molle i varmen? Overlever du i ca 28 dager til? Eller er kjerringrådene på utprøving??? Ut skal han snart!!!!

Ja, jeg står vel for det meste av gutteboomen her ja. De begynner å bli virkelig livate nå, det bulker og buler i alle retninger... hehe.

Grattis med gutt 1D!!!!! :-)

Er vel +8 kg nå, og har travet inn i 26. uke. Snart på 3. tri!!! Og bare noen få dager igjen til hundredagersen. 97 cm i mageomkrets, tror jeg skal ha en hundrecentimetersfest også.

Jeg har begynt å få sånne "slitentokter i blant". Spiste litt nå nettopp, og ble så sliten at jeg måtte legge meg på sofaen. Hihi. Tragisk altså.

Ellers koser jeg meg i varmen, men nå begynner det å bli litt vel varmt. Heldigvis rusker det litt i vinden her oppe. Vasket to vinduer i dag - så flink! Kanskje derfor jeg ble så sliten av å spise i sta? *undre*

Nå skulle jeg egnetlig vært i Hellas... *drømme* ... og om noen dager begynner Norway Cup *hate*

Regn og regn....

Om jeg vil ha jordbær kan jeg godt kjøpe med det? hehe skal kjøpe med jordbær til deg jeg svanine;)

97 ja. Ikke lite. er selv på 115. Hva er dere andre oppe i a? DU TELS IKKE TINY!! men husker du hva du var før Tiril kom? Skal bli spennende å se sf-målet mitt neste kontroll for nå målte jegg det selv til godt over det grønne feltet:( Hva skjedde med drømmen om den lille på 2900 og 48cm?? Mulig Hottentott herved går under "Pluggen".

Jepp, bare tisse litt og sånn jeg så drar jeg svanine.

Dårlig gjort at jeg ikke kan måle magen min altså *furtelitt* Men tror jeg havnet på noe av det samme som deg Molle.. Altså over 100 cm grensa ihvertfall.. Glemte å måle det den siste uka... Det var jo dumt..

Nå har jeg akkurat hatt hjemmebesøk av helsesøster jeg.. Fikk spurt og gravd masse!! hihi.. stakkars dame! Men var snille med henne da :) Også ble det nå en ny stabel med brosjyrer (som om vi ikke fikk nok når vi var hos jordmor/lege de første gangene??)

Hva skal godtfolket gjøre i helgen da?

Her blir det vel sånn ca noe sånn: amme-bleie-amme-sove-amme-bleie-sove. Nevnte jeg amme? Livet er herlig dere!! Hehe... utrolig hvor lite man egentlig orker å gjøre i denne varmen med en liten baby på slep (også gubben da..hihi)

Føler bare for å nevne at jeg godt kan komme på besøk til mennesker uten at de må lokke meg med mat!!!

Ellers er lang mat godt:)

Utrolig å lite man orker å gjøre med en baby innabords også skal jeg si deg:)

Vil vel si jeg ligger godt over 100cm grensa, og har enda 2-3 uker (kanskje 5!!!) å utvide meg på. Men satser på at det har stagnert nå og dette er så big as it gets eller noe i den duren.

Bena høyt litt nå så bærer det til kino etterpå. Blir vel 2 timer med hurlumhei i magen da tenker jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...