Gå til innhold

Begynner på enda en ny tråd jeg!!

Anbefalte innlegg

hihi... ble nevnt en gang det der med "hæstkuk" ja :)

Her sitter nå jeg og venter på rier enda jeg.... Hvorfor kommer det ingen??? Jeg lekker enda også.. Ganske festlig egentlig..

Var jo på føden igjen idag jeg, men ble jo sendt hjem fordi det ikke skjer noenting i magen min... Komme tilbake kl 10 imorgen hvis det ikke skjer noe mer... blæææææ... Må jo vente helt til lørdag før jeg evt blir satt igang jo... Dumme sykehus...Nå vil jeg at det skal skje noe snart!!!! Må på med kjerringråd her nå altså.. Noen gode forslag???

Møtte forresten jordmora fra igår på senteret istad da, og hun spurte om jeg ikke hadde rier enda.. Hyggelig dame!!!

Spennende med 3d film og bilder ja, jeg og vil se!!!! hihi..

Cat: Du får skremme vekk kjøperne eller kanskje flytte visningsskiltet er en god ide?? Man må være litt sleip vettu!!

Fortsetter under...

Nå er det sannelig sparkefest hos meg igjen. Lurer på hvordan det blir når sparkene begynner å gjøre vondt... foreløpig er det mest bare gøy :-)

Har ikke gjort noe spennende i dag. Sovet lenge. Sett på regnet. Spist. Lest.

Får håpe jenta til Tiny skjønner at det lille badevannet hun nå plasker rundt i er alt for lite til å holde på i dagesvis i. Riene kommer nok snart skal du se, Tiny!

Siden det ikke ble noe bilde på meg så kan jeg kanskje få truffet denne 1D i egen person på søndag??? Jeg kommer hjem (som sagt) lørdags kveld, men for all del - skal ikke tvinge meg på... hehe, joda.

Cat: Vet at husjakt er strevsomt, men plutselig å sitter dere der med nytt tak over hodet. Boligjakt går veldig fort når det først skjer noe...

Hm, nå er det bare to dager til jeg vender nesa sørover igjen. Synes tida går fort jeg, selv om det er drittvær.

Forresten jenter, ta en titt på dette bildet. Stor tvillingmage i uke 38. Er det sånn jeg blir? http://i19.photobucket.com/albums/b151/555juju555/AJE-10.jpg

Herremin..håper da ikke det. Og cat, den blir ikke normal igjen. Jeg var mindre enn det og ble aldri normal. Kan ikke skjønne hvordan hun kan bli det.

Ja jeg sa ifra om bilde jeg, så dette er noe du får ta opp med de andre:)

Er såååå glad det er siste dagen i morgen!!!!! Np skal jeg bare ruge ut tiden:) Om 2 dager er jeg høygravid og. bare ruge vil si vaske og rydde og gjøre masse som har forfalt mens mor har jobbet. Helt utrolig hvor godt det synes når mor jobber.

Fått bestilt meg legetime og frisørtime i dag. Ikke værst, selv om de begge er i august. Er ikke bare bare å få time på sommeren, og drar jo selv bort neste uke. Vært hos frisøren med guttungen i dag og. Ble kjempetøff:)

Skrevet til deg på msn svanine, men regner vel med at du ikke ser det...

En liten oppdatering fra meg:

Det verker i korsryggen nå og har sterke kynnere ca en 1/2 time mellom hver gang (verking/kynner sammen), så jeg håper det er begynnelsen på noe...

Håper jeg slipper å møte på kontroll uten rier imorgen!!!

Annonse

Spennende Tiny! Jeg krysser fingrene for dere :-)

Jeg har vært på retro-klær jakt, hehe. Fant mye gammelt og tøft, så småttingene mine kan enkelte dager være skikkelige 70/80-tallskammerater, hihi.

Jeg kommer også til å dra med meg min gamle svithun-vogn, et skikkelig klenodium som holder seg utrolig godt til tross for alderen. De trenger jo noen sovevogner i barnehagen etterhvert, og det kan kanskje være greit med ei enkeltvogn. Her er jenta si som tenker framover *knis* Lurer på hva sambo sier når jeg kommer drassende med en vogn fra 70-tallet...

Her sitter jeg enda og kjenner etter vondter som ikke kommer... Har kynnere som er litt ubehagelige da, det kan jo være noe... Skal på kontroll igjen nå kl 10, så håper den registreringen viser at det er noe på gang!!!! Nå er jeg lei av å vente!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er ihvertfall bare 1 døgn igjen før det skjer noe mer da, men vil ikke bli satt igang jeg...

Krysser fingre og tær og alt for deg jeg, Tiny!!

Håper det skjer noe snart da. Men trøst deg med at du er mamma i løpet av helgen da, enten du blir satt i gang eller ikke :))

Annonse

Jepp, hold deg på det sykehuset nå!! Drive å kjøre slik frem og tilbake a gitt:)

Skrev litt mer til deg i går svanine, vet ikke om du så det jeg. Fikk iaf en sånn pinnegreie i magen da vi skulle bære en vogn opp trappa. Hyla som en stukken gris (som jeg egentlig var..huff..hehe) Ja så nå har jeg blåmerke-lang rød strek med skorpe på- blåmerke. Ser jo ikke ut!!!! Og er jo litt vondt å komme borti noe med magen nå, og det skjer jo i tide og utide:)

Du a cat, rolig på jobb? Hvilken uke i august har du ferie?

Her er jeg tilbake igjen.... blææææ, men nå skjer det ihvertfall noe med den dumme kroppen min! Antageligvis er det modningsrier som er i anmarsj :) Har ihvertfall vondter/sammentrekninger som ga bittelitt utslag på den derre maskina dems...

Måtte forresten vente 1 1/2 time på gangen da! Det var skikkelig fullt der nå...

Om det ikke skjer noe mer nå, skal jeg legges inn imorgen kl 9, også skulle de hjelpe kroppen min videre i den prosessen derifra.... håper kroppen har blit moden da ihvertfall, for da skulle jeg rett på drypp!

Nå skal jeg skremme på kroppen min noen vondter... ut å gå snart ihvertfall (hjelper det?)

Jada, jeg sitter her enda!!!!!

Har vært en tur innom senteret med et resultat: au... Det må jo være noe på gang nå altså, for nå kommer det vondter med jevne mellomrom...

Har intens verking i korsryggen som har en varighet fra 35-55 sekunder med en intervall på 5-20 minutter mellom.. Så det bør være modning på gang ellers........... grrrrr....

Og det er litt skummelt nå også da... Tror jeg gruer meg litt jeg...

Er nok normalt å grue seg litt.Hallooo vi snakker fødsel her!! Men så må man og tenke på at kvinner føder rundt om i verden hvert minutt og vi har drevet med dette siden tidenes morgen, så det går nok bra:) Litt vondt overlever vi

Gjorde dere på senteret da? Kjøpt noe? is? hehe

Synes 15 er en fin dato altså:) Skal se du får ei lørdagsjente. (sorry men har gitt opp troen på fredagsjente her)

Er nok modning ja. Noen går slik i 2-3 timer, andre i flere døgn!! Du kan se deg heldig som uansett silpper flere døgn før de setter deg i gang:)

Er litt spent nå altså...

Håpe du får sovet litt dersom du ikke har dratt inn Tiny.

Skal kjøpe maling til babyrom i morgen. Blir jo ikke helt enige da. Er ikke uenige, men får ikke helt bestemt oss.

3 hvite og en blå vegg

3 lyseblå og en mørkeblå

delt på midten med møreblå nede og lys oppe

tenkte at om en vegg er mørk så følger vi opp inni døra og rundt skapet og viduskarmene med samme mørke.

Hvor mørk blå? Ser for oss fint med veldig dyp blå, men det kan kanskje bli litt hardt mot hvit? Skal man ha hvit el "kremhvit"? taklistene blir hvite for de er ferdighvite.

Blir "tregulv" og eikelister (har nok igjen fra forrige rom)

Huff så vanskelig.

Lenge har Flügger oppe i morra tro? søke litt..

Ble noe blått og noe hvitaktig og en boks med litt lysere blå og noe pensler og ruller og det bilr sikkert så fint atte!!!! og hadde jeg vært i den butikken 5 min lenger hadde jeg begynt å tute mens jeg satt på gulvet.

Lurer på hvor langt Tiny har kommet. Håper åpningstiden ikke drar langt ut for deg.

Ja for de som ikke vet har hun (eller hadde kl 9 ca.) 2 cm. og slapp akkurat unna å bli satt i gang:) Så da er det bare å vente....og vente....

Litt gøy da, første "tråd-baby'n" :D Jaggu på tide vi ser noen resultater av all denne bimminga snart.

Dra å bade vi nå. Huff som jeg gleder meg til å vralte rundt-not.

Hei jenter!! Vært uten nett siden i går morges, så har ikke fått med meg om det har skjedd noe her. Fikk tilbake nettet nå, men skal ut å forse og etterpå ut i LS. Så har handlet inn alkoholfritt jeg, så nå blir det party!!!!! :P

Noen som har hørt fra Tiny????

Nei, får løpe jeg!!

Ha en fin lørdagskveld!!

Og hvis du ligger på føden Tiny, så ha riktig lykke til :)))))

Vi gleder oss!!

GRATULERER MED LILLE TIRIL!!!!!!!!!!!!!!! :))

Tenk, den første bim-babyn:) eller har nok blitt noen babyr her men første jeg skal få bli kjent med:)

Enda godt det ikke ble en gutt i rosa body..hehe

*vilhaslikfødselduhadde!!*

Du får ha det koselig i kveld cat. Hvem er sjåfør i kveld tro? hehe.

Hjemme å tapetsere babyrom vi. Og male i morgen. Skal bil så kos å gå å titte på ferdig rom og bare ruge (og ikkejobbe på den grusomme jobben!!) men kjenner jeg oss rett blir det vel ferdig et par uker etter at hottentott har flyttet hjem.

Var det i dag klokken 21 du kom svanine? huff da jeg høres jo helt desp ut ;o)

Hvor blir det av herk og simba og de andre tro?

Ja du var heldig med den fødselen Tiny!! 2 timer og 3 kvarter med veer må da være greit!!

Ligger foran poolen vi har satt opp hjemme og soler meg meg og greier. Er drit varmt, men har bestemt meg for holde ut en dag med soling for å få litt farge da. Tror jeg har drukket 3 liter med vann!!!

Skal bli deilig å sette seg i skyggen etterpå!!

GRATULERER med baby`n Tiny!!!

Her er det fullt opp og mye ferie;) Fått igjen mannen min fra Rudskogen (FY F.... han blir så BRUN, tror jeg bytter`n inn i en nordmann jeg...hihihi)

Skal pakke om litt før vi reiser til engeland i morra;)

I London har de den kuleste butikken som jeg SKAL finne........... Mamas and Papas på Regent st........... Har jo flere klær i vår-kolleksjonen enn H&M har for hele året til oss jenter med kul på magen;)

Kos og klem til alle så lenge...........

1 Uke til hjemturen og 8 dager til UL: Kl 08.00 24 juli!!!!!!!!!!!!! (spent nå, siden jeg ikke er sikker på om jeg har kjent noe enda......hvor langt tilbake blir jeg satt?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...