Gå til innhold

Idiotisk mannfolk... (lang)

MorraTeFreja

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....skal nesten ikke være mulig å være så utrolig umoden og dum. Eller kanskje er det jeg som er usannsynlig naiv??

Uansett, jeg sendte for 14 dager siden en mail til barnefaren. Han har jo ikke villet snakke med meg, så jeg følte at jeg måtte få sagt en del ting. Jobbet i flere uker med mailen, for jeg ville den skulle være saklig og ordentlig uten anklagelser av noen sort. Og den ble bra, synes jeg selv i allefall. Siden den mailadressen jeg hadde fått ikke virket, fant jeg en annen under firmaopplysningene på brønnøysund, og brukte den.

Skal love det ble bråk.

3 dager etter at den var sendt ringte han og var lynende forbannet, lurte på hvorfor jeg hadde snakket med hans kone!!! (hm, han har hele tiden sagt at han er skilt) Det var hun som hadde åpnet og lest mailen. Prøvde forklare, men han ville ikke helt høre på meg. Mye kjefting fikk han plass til i den korte samtalen. Etterpå sendte jeg en sms der jeg ba han lese mailen selv, så ville han fort se at mailen var ment til han og ingen andre, sa også at jeg ikke kunne vite at andre leste hans mail og at der jeg kommer fra er sånne ting privat. Avsluttet meldingen mad å si at jeg ikke synes jeg fortjente den skyllebøtta han ga meg ettersom jeg faktisk hadde det vanskelig nok fra før.

Han skrev tilbake og ba om unnskyldning for det, men han prøvde å få forholdet til henne å fungere og nå var hun så uttafor at hun truet med selvmord....

Tenkte med meg selv at det nok ikke er så lurt å starte en "redningsaksjon" for forholdet med en løgn, men han kan jo takke seg selv.

Rett etterpå ringer hans kone til meg!! Jeg hører med en gang at hun er skikkelig nedfor og lei seg, og får umiddelbart sympati med henne. Hun forteller at han fortsatt benektet innholdet i mailen og ville høre sannheten fra meg. Jeg svarte på det hun spurte om og sa at jeg ikke hadde noe ønske om å lage problemer for henne, det var ikke min hensikt. Hun svarte "det er ikke deg, det er han, for han lyver fortsatt"

Hun skulle komme til Oslo og ville møte meg. Det sa jeg ja til, men måtte avlyse siden jeg var bortreist og måtte utsette returen hjem. Regner med at jeg skal møte henne en annen gang.

Så nå har jeg det i grunnen bedre enn på lenge. Endelig er ikke min lille skatt i magen en hemmelighet lenger, han hadde ingen planer om fortelle om hennes eksistens, men tilfeldighetene ville det andreledes. Nå føler jeg at det er han som sitter med svarteper, og jeg kjenner for første gang at jeg virkelig nyter å gå gravid og fryder meg over hvert spark.

Det er så deilig.

Takk for at du gadd å lese selv om dette ble langt. Oppdatering følger når det er noe nytt...

Ha en flott dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Jenny!

Jøss- at det er mulig å være så umoden og løgnaktig...!! Men går ut fra at det føles litt deilig å ihvertfall vite hva som er årsaken til den merkelige oppførselen hans om ikke annet..? Synes det virker som du har taklet ting fornuftig, og du er uansett flink til å uttrykke deg slik at han forstår hva det handler om!

Får forresten besøk nå i helgen, så dette BIM-treffet lørdag for oss som jeg har lagt inn under "treff" har jeg dessverre ikke mulighet til å bli med på. Vet ikke om du vil overta å arrangere det? Eller skal jeg avlyse treffet?

Klem!

Skrevet

Syns ikke vi skal avlyse det...kan ta over jeg. Har du bestillt bord?

Ja, det er deilig å fått "tatt rotta" på han, må innrømme det. Blir spennende å se hva som skjer videre.....

Skrevet

Nei, har ikke bestilt bord enda. Men du kan jo legge ut en lenke her og høre hvor mange som blir med, så får du en pekepinn før du reserverer.

Skrevet

Å, hallo! Så deilig at "hemmeligheten" hans er avslørt!

Jeg er SÅ dritt lei menn som juger, juger og atter juger! Barnefaren din ligner litt på min, bortsett fra at min er enda verre.. Han skaffet seg ny samboer i nabobyen samtidig som vi bodde sammen (han jobber i nabobyen og pendlet "hjem" flere ganger i uken). I tillegg viste det seg at han fortsatt holdt det gående med sin eks-kone bak begges rygg!

Hans eks-kone ringte meg, og spurte om det virkelig stemte at jeg var gravid (noe hun hadde hørt fra tilfeldige bekjente). Han hadde nemlig benektet ovenfor både eks-kona og sin nye samboer at han visste om graviditeten min! Og dette er samme mannen som var med på tidlig ultralyd og som planla navn på vår felles datter. (Det navnet er IKKE aktuelt lenger, for å si det slik...!)

Jeg har ingenting med ham å gjøre nå, har faktisk ikke hørt fra ham på ca 2 mnd. Håper han har vett nok (!) til å holde seg unna de neste 18 årene også...!

Nok om meg, jeg er glad på dine vegne over at eksen din ikke kan juge ubegrenset lenger. Vi har egentlig nok å stri med, om vi ikke må ta stilling til alle løgnene disse mennene serverer sine omgivelser!

Er det ikke rart å tenke på at dette er samme mennene som vi ble gravide med for x-antall mnd siden? Da alt fortsatt var "rosenrødt" og fint, og forholdet gikk kjempebra? Så feil kan man ta av folk, sier jeg bare....

Nei, her er det bare å strutte med magen og holde hodet høyt hevet! Jaggu om man skal kaste vekk tiden sin på slike tapere! Det utroligste er egentlig at andre kvinner tar tilbake disse mennene med åpne armer, enda de vitterlig ser hvordan de har behandlet sine gravide kjærester! Helt merkelig, spør du meg....

Dette ble jammen langt nok, men hurra for deg og babyen din!!!

Skulle veldig gjerne vært med på treff, men dere er ca 50 mil for langt borte....

:-)

Beste hilsener fra

Skrevet

50mil? Vestlandet da eller?

1000 takk for hyggelige ord femalia, ja det er utrolig at det er samme mann som jeg var forelsket i en gang. Nå syns jeg bare at det er han som sitter med svarteper, og jeg har det endelig topp. det er så deilig. Møtt en ny mann har jeg og. Veldig uoffesielt og ferskt enda, men han syns ikke det er noe problem at jeg er gravid. Han bor 50 min unna.....og jeg kommer til å være på de kanter ofte fremover mens jeg likevel er sykmeldt, så om du er i nærheten av Bergen, så kanskje vi kunne ta et minitreff en gang?

Skrevet

Oi, så hyggelig at du har møtt en ny kar!! Hurra for deg!!

Bor dessverre ikke retning Bergen, men lengre opp - i Molde....

Men, skulle du tilfeldigvis komme i denne retningene hadde det vært veldig hyggelig med et minitreff!

Er forøvrig i Oslo med jevne mellomrom, både pga jobb, venner og familie - så det er fullt mulig å få til et treff der også etterhvert. Må bare få ut tulla først, heheh!

Jeg føler også at det er barnefaren som nå sitter med svarteper, og det er en DEILIG følelse! Det er så godt når man innser hvordan de egentlig er, og slipper å ha mer med dem å gjøre.

Håper du får det uanstendig hyggelig i Bergen, forøvrig! ;-)

PS. Når har du termin? Har sikkert lest det 100 ganger, men har allerede litt ammetåke..... :-)

Skrevet

Har termin 2 november........og hun sparker som en gal hver dag nå. Deilig å endelig kunne nyte å gå gravid...og nyte sommeren mm ;-)

Går dager mellom hver gang jeg tenker på barnefaren, og når jeg først gjør det, ja så trekker jeg bare på skulderene, slutt på tårevåte kvelder... Koser meg virkelig.

Gi endelig lyd fra deg når du er i Oslo, er sikkert praktisk å vente til tulla er kommet (når skal det skje? "teflonhjerne" her)

Evt så kan vi jo snakkes på msn......

Ha en flott dag og helg!

Skrevet

Hei igjen!

Jeg har termin i slutten av juli, men jeg bare VET at den ikke stemmer..

Siden den fantistiske barnefar var på reise i slutten av oktober, må jeg ha blitt gravid ca 14 dager tidligere enn UL-terminene antyder, så jeg håper inderlig det skjer noe snart....

Jeg har norges største mage (for å bære bare ett barn), fremmede stopper meg på gata og lurer på om jeg skal ha to eller tre! Så det skal bli veeeeldig deilig å få ut tulla og begynne på århundrets slankekur/treningsøkt (yeah right...!)

Du er midt i den aller, aller beste gravideperioden nå på sommeren, heldige du!!! Det var sinnsykt kjekt å gå der med struttemage og bare nyyyyte graviditeten! Nå er det som sagt litt verre, men så er jo ting ganske ferdige her, også da så....

Tankene mine streifer nok barnefaren innimellom, men akkurat som deg så tenker jeg bare at det er godt å være kvitt ham. Jeg gidder ikke være sint på ham engang, han er ikke verdt energien...

Dersom du har en litt "anonym" msn-adresse, så sleng den over. Min inkluderer hele navnet mitt, til og med hvor jeg jobber, så da kan jeg legge deg inn først! :-)

Ha en kjempefin dag og helg, du også!

Skrevet

Så bra:) Jeg er glad på dine vegne:) You go girl!!!

Skrevet

Da har jeg lagt deg til lista mi.

Når du ser forespørselen fra H...T, er det bare å klikke ok!

Snakkes!

:-)

Skrevet

Hei Jenny36

Så glad jeg ble på dine vegne, at det kom noe ut av det!

Du husker kanskje at du og jeg har liknende historier...?

Leste et annet sted at du har truffet en fra Bergen, så topp!!! Tenk at det er mulig å finne noen selv om man er gravid (sier jo noe om dama, he he). Jeg bor i Bergen, hadde vært koselig med en treff når du skal hit. Du kan jo maile meg, tror du har min adresse fra før?

Masse lykke til, gleder meg over alt dette sammen med deg!!

Skrevet

Fant ikke mailen din i farten, men min er [email protected]

Kommer til å være litt i Bergen fremover ja, må jo pleie kjærleiken ;-) Skal på de kanter mot slutten av mnd evt starten av august.

Ja det er virkelig mulig å finne en mann, selv med mage, ennå er det tidlig og ferskt, men det lover veldig bra.

Gleder meg til å høre fra deg og takk for hyggelige ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...