Gå til innhold

kjære alle sammen...

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg blir nødt til og ta en liten pause igjen, vet det er skikkelig kjipt i og med at jeg akkurat har hatt ferie.... men man får desverre ikke gjort noe med det...

jeg mistet en kamerat i går, han var ikke gamle karen... det har synki litt inn nå, men jeg kan fortsatt ikke forstå hvorfor han måtte dø... det er så ufattelig og tenke på...

det sliter også veldig på meg at jeg ikke har klart og bli gravid ennå.. jeg er i 10 pp og ingen ting har skjedd... føles som om jeg er på tur ut av meg selv for tiden og følelsene sitter utenpå meg... jeg har det tungt og tøft for tiden og vanskeligheter med og konsentrere meg, håper dere har forståelse for at jeg må ha litt tid og komme meg på... jeg har ikke sovet noe i hele natt, bare sittet oppe og grini og tenkt på alt dette....

håper jeg er tillgitt for at jeg må ha en pause til...

hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5557163-kj%C3%A6re-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer... Det var ikke kjekt...

Vet selv åssen det er å føle at man aldri blir gravid, vi er i vår 13pp nå og holder på å bli helt gal av å vente.

Blir ikke gravd og mensen er bare sporløst forsvunnet, meldt savnet...

Siste mens 8 mai og er ikke gravid...

Slapp av og ta det med ro så skal du se at tankene får samlet seg og du får mer energi...

Lykke til vidre med prøvingen, det klaffer nik snart...

klem

Hei! Jeg vil også veldig gjerne kondolere... Jeg mista en kamerat i en motorsykkelulykke i fjor og vet hvordan det er... Hvorfor måtte han dø, liksom...? Kommer alltid til å savne ham, men prøver å tenkte på de gode minnene og de er det mange av...

Stå på og bruk den tiden du trenger på å komme deg gjennom dette...

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...