Gå til innhold

dere som har fått vite kjønn.heldiggirser altså

Anbefalte innlegg

skal ikke på ny ultralyd før 9 august (uke 22)....

egentlig så skulle jeg hatt en tid i uke 20..men siden jeg er litt overvektig,så må jeg vente...

å jeg missunner dere som har fått vite kjønn allerede.

buhuuuuu..... jeg er så utålmodig......

Fortsetter under...

Hva i all verden har overvekt med ultralyd å gjøre? Hadde de noen forklaring på hvorfor du må vente to uker ekstra, eller er det bare en ufin og lite gjennomtenkt kommentar fra en fordomsfull person?

Det der hørtes jo ut som en rar beskjed å få? Jeg trodde ikke det hadde noe å si om man var sylfide eller enorm når det gjaldt UL jeg. Er selv ingen sylfide, men får UL i uke 19 (skulle hatt tidligere, men legen glemte å levere bestillingen). Hmm, merkelig.

syns også det var merkelig.

men selv om jeg er overvektig,så klarte hun legen som scannet meg å ta utvendig scanning da jeg var 12 uker på vei( hun hadde problemer med innvendig) men ironsik nok,så måtte jeg vente til uke 22 før jeg fikk neste scanning pga at jeg var overvektig.

det er bare så surt å måtte vente så lenge...

Annonse

jeg blir ikke særlig provosert av det.

kunne sikkert ha tatt privat UL,men jeg venter nok til den UL, jeg får på sykehuset.

Gidder ikke å bry meg om slike ting... men det er litt surt å vente 2 uker ekstra. men tiden kommer sikkert til å gå fort uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...