Marion skal få søsken! :) Skrevet 5. juli 2006 #1 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei igjen. Hvilken dag i syklusen er du nå ? Idag er jeg på dag 17. og ventet meg eggløsning i dag.. men ikkenoe utslag på eggløsningstesten.. sukk. Har hørt andre her som går på pergo får eggløsining rundt denne dagen. Hadde llitt vondt i magen i går... trodde jeg skulle få eggløsning..men ikkenoe idag :0( Jeg har hatt 2 streker i 3 av 4 dager nå... men den streken som skal være sterkest.. er svakest... og idag var den enda svakere enn tidligere.. så da gjelden den jo ikke... Hva betyr egentlig det?? At man begynner å nærme seg eggløsning?? Uff.. du vet kanskje ikke det du heller... men blir så fortvila. Jeg vil ha eggløsning!! Har hatt sex annehver dag siden torsdag. Fortell meg hvordan det går med deg da. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5556552-molly78/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 5. juli 2006 #2 Del Skrevet 5. juli 2006 Heisann Mariion Jeg er også på dag 17. Har enda ikke fått positiv el-test og jeg har test siden dag 9. Rundt dag 10-11 var jeg skikkelig rar i magen og var sikker på at det var el, men nå tviler jeg. Merker ikke noe spesielt, men skal nå fortsette og ta el-tester. Jeg har også hørt at vi får el litt seint når vi tar pergo, men det kan jo variere også. Hvilke el-tester bruker du? Jeg bruker de billige strimlene fra "billige-tester". Fikk utslag på el forige mnd uten pergo, så jeg håper jeg får utslag nå også Jeg har sålangt bare fått en strek, kontrollstreken. Synes det høres litt rart ut at du har hatt to streker i flere dager. To streker betyr jo at du har el, men det er jo litt rart at du får utslag i flere dager....men jeg har ikke så god greie på det... Jeg prøver også ha ofte sex. Det blir annenhver dag noen ganger og hver dag noen ganger. Prøver å ikke tenke så mye på det, men gjøre det når vi har lyst *ss* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5556552-molly78/#findComment-5558346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marion skal få søsken! :) Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei! Så fint at vi er samtidig i syklusen!! :0) Det kan være kjekt ja. Tok EL- test i dag og.. da var den ene streken nesten helt borte.. kunne kanskje se den veldig svakt. Vanskelig disse testene. Jeg bruker "Quick Respons Eggløsningstest" fra apoteket. Er det ikke sån med dine at den ene streken (t) må være sterkere enn den andre © ? Er det bare å få 2 streker så har du el??? Har du prøvd andre tidligere? Får du mensen hver måned? Angående sex, så blir det litt merkelig nå.. nå gjør vi det mest fordi vi skal lage barn liksom.. ikke fordi vi har lyst... men er lett å få lyst etterhvert da.. bare man er innstilt på det :0) Men jeg jobber kvelden denne uka.. og da er vi ganske trøtte, varme og slitne begge to når jeg kommer hjem.. men vi har jo klart det så langt da :0) Skal du fortsette å ha sex så ofte frem til du ser du har fått el på testene? Sikkert dumt spørsmål :0) Jeg skal ihvertfal prøve det.. vi har ferie neste uke, men vi skal lage nytt kjøkken da. PS: Hvor kommer du fra? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5556552-molly78/#findComment-5565648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 6. juli 2006 #4 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei hei Jeg er fra Bergen, for å begynne med det siste spm. Enn du? Jeg fikk ikke positiv el-test i dag heller, så nå lurer jeg kanskje på om jeg har hatt uten å få utslag på testene. Vet at dette har skjedd andre. På de testene jeg bruke, så er de iallefall postiv når jeg får 2 streker. En strek er negativ. Har ikke prøvd andre merker. Hvis jeg ikke har fått positiv el de neste 2 dagene, så kommer jeg vel sikkert ikke til å få det heller denne mnd. Etter at jeg begynte på Metformin i mars fikk jeg mensen regelmessig 2 ganger før jeg begynte på pergo, men tok en proverakur før pergoen fordi jeg ikke hadde fått blødning. Dvs, jeg hadde litt brunlig utflod da jeg startet på provera. Etter 2 dager på provera kom det ut en litt stor blodig slimklump (sorry detaljene), så jeg lurer på om det var en sa. Hadde tatt 2 graviditetstester som var negative før jeg startet med provera, men de kan jo ha vist feil.....Har ikke snakket med legen, for det var jo ikke noe å gjøre med det uansett dersom det var en sa. Vi har fremdeles sex annenhver dag for å være helgradert Samboeren min spør hver dag om jeg er gravid, så han er tydeligvis ganske spent. Synd at det er så lenge til ikm.... Har du merket noe mer til bivrikninger? Jeg merker ingenting, tror jeg. Har vært litt rar i magen noen dager, men nå merker jeg ingenting. Er egentlig ganske avslappet og har ikke på følelsen at det kommer til å skje noe denne mnd. Er jo bare 1 pp, så det er ikke krise isåfall. Men hadde jo vært gøy hvis det hadde skjedd ) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5556552-molly78/#findComment-5569279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marion skal få søsken! :) Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei igjen :0) Jeg bor på andre siden av landet, litt utenfor Oslo.. i Østfold. Ellers tok jeg den siste el-testen min idag.. enda mer neg.. så blir nok ikkeno el på meg heller denne mnd.. om denikke var da jeg hadde 2 streker.. vet ikke om jeg skal kjøpe flere tester jeg. Det sies jo at de ikke funker på pcos-folk alikevel.. begynner å tro på det nå ja ;0) Har du hatt sa tidligere? Hørtes ikke så koselig ut nei.. Graviditeten syns jo ikke på tester før en stund så det er vel godt mulig det var det kasnkje.. har aldri hatt det selv (og håper jeg slipper) så vet ikke. Bra mannen din er så ivrig da. Mannen min gjør bare det han må han.. og er stort sett fornøyd med det :0) Blir spennende tid fremover nå ja!! Fant ut at vi kan teste oss den 24. juli ca.Hold meg oppdatert! Du har ikke en msn adresse??? Lettere å holde tråden da liksom. Bivirkninger..hmm.. tja.. litt tror jeg. men ikke no veldig plagsomt. Har vært litt rar i magen som du. Litt vondt innimellom. Litt hodepine innimellom og litt ømme bryster.. men ikke mye. Har vel lite tro på at det skal skje noe denne mnd og.. men har jo alltid et håp da.. evig opptimist ;0) Blir nok litt deppa om jeg finner ut at det ikke ble noe.. men den tid, den sorg. Ha en fin sommerhelg da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5556552-molly78/#findComment-5577045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 7. juli 2006 #6 Del Skrevet 7. juli 2006 Uff, 24 juli?? Det er leeeenge til. Skulle ønske tiden gikk litt fortere nå. Har lyst å bare få vite hvordan det ligger an, så jeg kan begynne på ny pp eventuelt Jeg hadde forresten en sa da jeg var 18, men det var like greit den gangen, for jeg hadde sikkert tatt abort hvis ikke det hadde skjedd. Var akkurat blitt slutt med typen når jeg fant ut at jeg var gravid. Har mistanke om en sa til for 5 år siden også. Håper det ikke skjer flere ganger. Antagelig ikke bare bare å få det til å feste seg hos meg... Du får gi en lyd hvis du begynner å merke gr.symptomer ;-) Ha en kjempefin helg du også! *ss* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5556552-molly78/#findComment-5578157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå