Gå til innhold

Har du handlet på pingpong?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bestilte Mistral og det tok ca 9 uker...! Men det var fordi det er stor etterspørsel på Teutonias 2006-modeller, så de måtte bestille fra fabrikken... Vanligvis tar det 4-6 uker tror jeg, men send dem en mail og hør... Jeg var hvertfall superfornøyd med handelen!

Annonse

Jeg har bestilt, men ikke fått vognen enda. Min var lagervare, så den kommer vel nå i slutten av uken eller i neste uke tenker jeg.

Foreløpig har jeg betalt 3500 kroner for Spirit S3 (med håndbrems) + fotpose og myggnetting. Så blir det norsk moms i tillegg.. blir vel nesten 4500 totalt da?

Ja, det eneste som følger med vognen fra Ping Pong er regntrekket, slik jeg har skjønt det.

Det som vi kaller fotpose kaller de storm cover på nettsiden sin (håper jeg da, jeg har lest det her inne tidligere, nemlig! :).

Men du har vel enda tid på deg til å kjøpe og få dem til å sende det sammen med vognen..?

Jeg har bestilt meg en Mistral Fashion, men enda ikke fått den!

Er i den 7 uke, og enda ikke trekt pengene fra min konto. Er jeg max å heldig kommer den vell ikke før i 9 uke..:-(

Utrolig billig i forhold til her i Norge, men bestill i goooood tid!!

Termin 10 juli, og baby ser ikke ut til å ha noe vogn når den kommer til..*surt*

Bestilte Mistal F (inkl. regntrekk) med hardbag ( inkl. vindtrekk), hjul nr.44, myggnetting, solskjerm, seteforlenger, dun voksi, Alvi madrass.

Tror det ble rundt en 4700 kr u/ m.v.a, frakt, gebyr.

Er vell derfor det tar så lang tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...