Gå til innhold

Hvem har bilder i albumet? Jeg la nettopp ut UL bilder..


Gjest

Anbefalte innlegg

.. er 10+5 på UL bildene som ligger under nicket mitt. Noen andre som har bilder i albumet fra UL på omtrent samme tiden?

 

Hvis noen ser på bildene mine, hva tror dere om det bildet som legen mente viser kjønnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flotte bilder du fikk. Hvilken lege var dette? Var sikkert en bra UL maskin..:) Veldig søt baby...:)

Så jo ut som en gutt da. Men det er jo egentlig altfor tidlig å se på UL, er det ikke, men så helt klart ut som en prins :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Volvat i Tønsberg. Jeg hadde egentlig ikke noe formening om det var en bra maskin, men kanskje? Synes i hvertfall bildene ble bra :-)

 

Jeg trodde også det var alt for tidlig å se noe kjønn, så ble helt paff da han sa det, men han virket så sikker. Har hørt mange si at jenter kan være litt "forstørret" (hehe) i starten, så mulig det bare er en "spøk" fra den lille:-)

Legen sa helt generelt at det var usikkert så tidlig, men da han snakket om denne lille virket han helt overbevist, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Men gutt er bare fint, så jeg håper han har rett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blidene ble veldig bra... Det er så vannskelig å se på bildene for på dine bilder ser jo babyen eldre ut en 10+ liksom. Den ser så stor ut, men man vet jo aldri hvor mye zoom legen har på når de driver å holder på :)

 

ja, hvem vet, kanskje det er en gutt med tidlig velutviklet utstyr..:)

Jeg tror jeg får jente, ble spådd det av en her inne og her av en vi kjenner som driver med sånn alternaltivt..:) Så er nesten sikker på jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er jo at alt går bra, kjønnet kommer i andre rekke:-)

Men for å si det sånn, heller en gutt med velutviklet utstyr, enn en jente med "store deler"..Huff, nei, nå var jeg litt slem mot mini:-)

 

Han sa han hadde forstørret en del når vi så på skjermen, men jeg lurte litt på det der...For han sa at den lille var 5 cm fra hode til rumpe. Da jeg målte med en linjal på bildene jeg fikk (hehe, litt ivrig, jada...) så stemte det helt med 5 cm. Men nederst på bildene, der det er litt tekst sto det 6,0 cm. Vet du om dette har noe med babyen å gjøre, eller bare noe annet tall, f.eks noe med instrumentet? Han sa i hvertfall at babyen størrelse skulle stemme ganske bra med at jeg var mellom 10 og 11 fullgåtte uker, så jeg stoler på det. Har sett på dine bilder også, det som er fra 12+ noe er så kult:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det siste bilde vi fikk var veldig bra. Der er jeg 12+2, mini er 6 cm lang..:) Så da stemmer det nok med at du er ca 11 uker, om mini er 65 cm lang. Blir litt stressa av disse tallene jeg, for det står liksom forskjellige tall på de forskjellige beskrivelsene av fra uke til uke...

Men strl varierer jo fra person til person, akkurat som symptomene.

 

Ja, er enig med deg, det viktigste er at mini er frisk, så er det det samme om det blir gutt eller jente... men en ting er sikkert... Det blir en av delene...;) hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du mente 5 cm, og ikke 65, hehe :-) Da snakker vi kjempebaby, og det er jeg ikke så keen på, hvis jeg kan velge;-)

 

Jeg har også stusset på de forskjellige tallene som oppgis, særlig forskjell på babyverden og her inne, men den vokser jo som den gjør, så en cm til eller fra spiller vel ingen rolle.

 

Kjønnet blir som det blir ja:-)

Jeg har forresten kjøpt samme dressen som du hadde bilde av, den er kjempefin! Og ikke så lett å finne noe nøytralt heller..Jeg går ikke i gang med å kjøpe gutteklær på bakgrunn av den bitte lille tissen altså, det tør jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant den dressen er kjempe fin. Men jeg kjøpte str 56, men den ser altfor stor ut til nyfødt da men de vokser jo som ugress så den kommer nok til å passe..:) Ellers har jeg lyst å kjøpe kjempemasse nå, men samtidig vente litt, sånn at man kan tilpasse litt om man får gutt eller jente.

 

65 cm, ja, det var det jeg mente...LOL, neida..:) 5 cm ja. Lett å trykke feil. Vet du, jeg er helt rar om dagen, distre, surrete, rotete..har ikke vært sånn før...helt i tåka liksom..

Det med de forskjellige størrelsene på baby og sånn så sytes jeg selv det er litt forvirrende, men det er sikkert ikke lett å være nøyaktig heller siden alle mennesker er forskjellig.. Håper også ikke jeg får en sånn kjempe baby...lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte 56 jeg også, men her om dagen leste jeg et eller annet sted at str 50-56 bare holder i ca to uker, hehe, så det er mulig det hadde vært lurere å kjøpe den litt større. Men, babisen må jo ha klær de første dagene også, og da regner jeg med at den skal vises frem til alt og alle, så da er det fint at den har en kul dress! Det er kjempemoro å kjøpe klær, det kribler skikkelig når jeg er på h&m. Billig, og masse fint! Min søster som har barn sier at størrelsene på klær til barna varierer veldig fra butikk til butikk, så mulig vi kommer til å oppdage det vi også.

Jeg er ikke så rar om dagen som deg (haha), men jeg har ikke hatt så stor matlyst. Særlig når det kommer til middag. Ingen ting jeg har lyst på, og når jeg kommer i nærheten av varmen fra komfyren blir jeg helt uvel. Håper det snart går over, er vanligvis veldig glad i mat! Sover også 11-12 timer hver natt, hehe, det er deilig med ferie så man kan sove så lenge man vil!

Ellers ikke så mye symptomer, men har fått tydeligere blodårer fra magen og oppover. Gleder meg til jeg begynner å kjenne litt mer til den lille, synes magen kan vokse litt snart. Hender jeg kjenner at mini "herjer" litt med livmora mi, når det stikker på sidene, så jeg tar det som et godt tegn! Du er heldig som har babywatcheren, og kan høre den lille. Jeg håper jeg får hørt den når jeg skal til legen 18. juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...