Gå til innhold

Hvordan har det gått med dere som har hatt IKM denne uken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ha ikm denne uka, men er uregelmessig så ikke 100%sikkert da. Har ikke testet ennå pga så mye å gjøre med flytting, men får se hvor lenge jeg klarer å vente.... =) Håper tr IKKE kommer til deg, Rose-snart nr 2! Lykkke til =)

en eller annen gang kommer nok tr til å komme på besøk, men får håpe det blir siste gang. dette er første pp etter prevansjonsslutt så jeg kjenner overhodet ikke syklusen min, men vet jeg testet positivt på dag 27 sist. har de siste dagene tenkt litt etter og mener å huske at sist jeg hadde kontroll på syklussen så var den på 32 dager (riktignok 10 år siden he he ) og hvis den er på 32 dage nå så har vi misset totalt på el.

venter derfor reelt på tr snart så jeg vet litt mer...

men det er da lov å håpe. ble gravid første mnd etter p-pille slutt sist.

Annonse

Jeg har IKM idag, tror jeg. varierer litt. TR har ikke kommet. Testet med CB digital på morran og den var negativ. Våknet med skikkelig menssmerter så TR dukker nok opp i løpet av dagen. Har prøvd ca 1 år nå og kan kalle meg for sliter....

Lykke til alle sammen. Alltid spennende når det nærmer seg....

Hei jenter

Jeg har/hadde ikm lørdag, men fikk positiv cb digi allerede i går så jeg flyter ennå på en lyse blå sky!

Det er litt skummelt, å få vite dette når en bare er 3uker og fire dager på vei er gir jo enda større sjangse for at det ikke går..

Lykke til alle dere andre!

Jeg har IKM på lørdag jeg også,men har en anelse om at TR skal snike seg innpå meg og plage meg ei lita uke.

Men det er lov å håpe på at det ikke skjer!!!

Lykke til dere andre her!!!!

Annonse

jeg har IKM på fredag, i morgen, har testen både i dag og i går men bare blendahvite tester... blir litt deppa,og mister litt håpet.. men har fått vite at disse stripsene fra billige-tester.dk og QR som er det eneste som selges her ute er mindre sensitive enn CB, men skal til storbyen i morra og da skal jeg hamstre clearblue, bare så det er sagt...

dessuten har jeg ikke det minste tegnt til TR for jeg tolker alt som graviditets-symtomer :D

jeg har til nå klart å samla opp:

svimmel

hvit utflod

stram på innsiden av magen

sykt vonde pupper (kan ikke ta på dem en gang, langt mindre løpe i trappa)

økt matlyst

hadde stikkninger og strekninger heeelt nederst i magen 10 DPO, satser på at det var da spiren grov seg ned... :D

så da jenter?? hva tror dere om meg?? er det håp trass i to negative tester FØR ikm??

Hei msme! høres mistenkelig ut som grav.symptomer, men det kan jo likegodt være pms...tanta i vente også..;( ( ikke for å ta fra deg motet).

Jeg har skikkelig ømme bryster og mannen har kommentert at det er blitt fastere?? og litt større.....jajaja....prøver å ikke ha for store forhåpninger for nedturen blir så tung da, men man må huske på å ha litt håp også. Bruker ikke å ha så ømme bryst før mens, men ha gitt opp å tolke denne kroppen jeg. Virker som hjernen spiller kroppen et puss hver pp frem til ikm. Laaang ventetid frem til søndag ja;/

Håper det er satt opp ekstra buss slik at vi alle kan hive oss med "kul-mage ekspressen"!!!:)

Måtte vi alle få gravidmage snart!!!!!!!¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

hei leni80 og takk for svar, ja jeg vet jeg girer meg opp unødvendig, men det er sikkert bare fordi jeg har ventet så lenge på at det skal skje (snart 2 år) og siden jeg veit vi traff el denne gangen så blir det litt ekstra spenning...

puppene mine har tilogmed skifta form, fra små hengepupper til små stramme silikonpupper :D

Sola meg toppløs i går jeg og det er leeenge siden sist, var så stolt over de "store og stramme" puppene jeg har for tiden... hehehe;) Skikkelig morsomt at det har blitt slik, det kunne jeg likt å ha laaang tid fremover ja:)

Vi får krysse alt vi har og å håp om at det skjer i denne pp!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...