Gå til innhold

er det sant at....

mageboer igjen visst*fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viltre barn i magen blir roligere når de først er født og omvendt? For i så fall blir lille Tiril veldig rolig etter fødsel...Min datter Vilde vare svært så aktiv etter fødsel,men rolig i magen så jeg bare håper...

Erfaringer fra dere mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring i det hele tatt..Men - JM har hele tiden kommentert hvor livlig babyen er i magen min og og jeg har bekreftet at jo det er ganske så aktivt inni der.. Hun sa at 'de har jo sin personlighet allerede nå..' Så jeg spurte om det vil si at det mest sannsynlig blir en aktiv unge. Da sa hun at det var hennes erfaring!! Så ikke vet jeg..

Skrevet

Min datter på 2,4 år var sååå rolig i magen! Måtte dytte og dulte borti magen min hver dag da jeg gikk med henne, for og sjekke at det var liv der inne. på ul`en lå hun tilogmed på ryggen, med bena i kors og suttet på tommelen! Snakk om attitude! Derimot når hun ble født ble hun en vilter liten krabta, som aldri hadde ro i rumpa! Hun gikk stødig/løp da hun var 9-10 månder, og er fortsatt meget godt utviklet motorisk for alderen.

Så med henne stemmer det hvertfall på oss ;o)

Nå går jeg gravid med nummer to. Og denne lille jenta er SVÆRT aktiv i magen! Hun sparker og slår i ett sett. Spenner fra så det iler smerte gjenom ribbena mine, bokser meg i blære hele tiden og armer og ben stikker ut fra magen. Hun er rett og slett GAL!! Hikker hver eneste natt gjør hun også. Så det blir jo spennende og se da, om hun her blir av den rolige typen. Hadde ikke gjort noe det.. ;o)

Skrevet

Jeg har hørt begge deler.. har 4 uker igjen til termin, og har vært veldig liten aktivitet under hele svangerskapet hos meg.. ofte har jeg sett det har beveget seg, men ikke kjent det fysisk.. det er litt rart..

Legen min sier da jeg får en rolig krabat, men andre sier som sagt det motsatte,, får bare vente og se:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...