Gå til innhold

symptomer...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At jeg er med på en psykisk berg og dal banetur! Jeg svinger helt sykt i humøret.. Er mest hissig egentlig.. hihi.. Men i dag er jeg litt blidere kjenner jeg! Er i uke 6..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt trøtt, er kvalm (men kaster heldigvis ikke opp), ømme og større pupper, litt mørkere rundt høyre brystvorte, svimmel og masse vondt i hodet. Men....det er FANTASTISK å være gravid!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist jeg gikk gravid så var jeg kvalm,trøtt å slapp i starten.Men husker også at jeg hadde hjerteklapp,senestrekk,å stikninger nederst i magen.har hatt dt litt i det siste ikke kvalmen å slappheten men resten.men kan jo være noe annet:) har en sønn på 4 mnd. så trenger ikke å bli gravid med det første:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLTID TRØTT! En utrolig utfordring å komme seg gjennom arbeidsdagen. Ellers må jeg tisse 3 ganger så ofte som før og humøret er veldig svingende - kan le, grine og hyle omverandre på noen få minutter. Blir fort kvalm dersom jeg ikke spiser små og hyppige måltider.

 

Men bortsett fra at jeg er fullstendig tappet for energi, så har jeg det veldig bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+2 i dag og merker svært lite til graviditeten. Rundt tiden jeg oppdaget at jeg var gravid (3+5) hadde jeg litt lyskestrekk følelse. Men den har jeg ikke hatt særlig til etterpå. Jeg er ikke kvalm og ikke mensenmage. Kjenner litt stikking nedentil avog til.. Har heller ikke ømme pupper. Jeg tisser endel mere enn før, men så er jeg flink å drikke vann også da.. *ler*

Bittelitt oppblåst i magen.. Og syns kanskje at areola på brystene har blitt mørkere. Men puppene er ikke større enn før..

 

Kan nevne at jeg er mye varmere enn jeg pleier. Jeg har som ikke-gravid en kroppstemperatur på 36.50.. Nå ligger den på 37.22. Det merkes godt nå som det er sommer gitt..

 

Gleder meg til resten av svangerskapet. Det er så spennende og vakkert å gå gravid.. Ha en liiiten hemmelighet i magen.. Og ikke vite hva kjønn det blir eller hvordan den lille kommer til å se ut.. Tiden før UL er kjempespennende....

Lykke til videre jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dere har en herlig tid framfor dere:) 'å få baby er noe helt unikt:) har en sønn på 4 mnd å Var litt redd for at jeg va gravid på nytt,men "symtomene" har gitt seg nå.sikkert noe annet rart;)

Lykke til alle sammen!!! Gled dere:)

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...