Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #1 Del Skrevet 5. juli 2006 Tenker på kjønn på barnet? Jeg er sikker på å få en jente enda ingen mage og 5 uker på vei... helt sprøtt men den følelsen er helt merkelig Andre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 5. juli 2006 #2 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei:-) Jeg tror på sånt jeg, altså, at vi kvinner "vet" hvilket kjønn det blir. Jeg hadde det slik i forrige svangerskap. Jeg hadde gitt datteren min navn når jeg var 5 uker på vei=) Ultralyden bekreftet det, ei lita jente=) MEN, denne gangen vet jeg virkelig ikke=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr.2 i februar Skrevet 5. juli 2006 #3 Del Skrevet 5. juli 2006 forrige gang hadde jeg en sterk følelse for at det ble gutt, stemte det. Men denne gangen har jeg ingen aning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvemerjeg? Skrevet 5. juli 2006 #4 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg var helt sikker på å få en gutt forrige gang...og det stemte! Denne gangen har jeg ingen følelse med hvilket kjønn det er. Er 9+3 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 5. juli 2006 #5 Del Skrevet 5. juli 2006 Vel..... Forrige gang hadde jeg en helt klar jentefølelse, alle tester jeg tok på internet om magefasong, kvalme og alt det derre der, sa jente. Pluss at jeg alltid har trodd at om jeg noengang skulle få barn, så skulle det være jente. Det fantes liksom ikke andre alternativer.)))) Så da de på UL sa det var en gutt, så var jeg sikker på de tok feil, så sterk var jente følelsen min. Ha ha, så mye for kvinnelig intuisjon, for ut kom det en gutt..... Denne gangen har jeg også jentefølelse,så gjenstår det å se om intuisjonen har tatt seg opp, eller om ønsket om jente bare er veldig strekt:o))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemus meg ;o) Skrevet 5. juli 2006 #6 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg er 8 uker i dag, og har en sterk følelse av at jeg har en gutt i magen... Men tiden vil vise ) Jeg har forsåvidt gjettet riktig når noen venninner og svigerinna mi har vært gravide. Men det kan jo være flaks ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #7 Del Skrevet 7. juli 2006 Sier du at du ble skuffet over at du fikk gutt, og at du blir skuffet hvis du får en gutt til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #8 Del Skrevet 7. juli 2006 den var til styredama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusmumriken* Skrevet 7. juli 2006 #9 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har en svaaaaak følelse av at jeg får en gutt Blir spennende å se på ultralyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prematur uke 29 ♡ Skrevet 7. juli 2006 #10 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei jeg er 8+3 og har en følelse på et det blir en gutt fordi mitt første svangerskap var anneledes enn dette og jeg har ei jente fra før. Merkelig!! gleder meg til UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 7. juli 2006 #11 Del Skrevet 7. juli 2006 Kjære anonym. Hvordan kan du på noen som helst måte oppfatte mitt innlegg som at jeg er skuffet over at jeg fikk gutt. Eller er du bare litt kranglevoren idag, og ingen andre å ta det ut på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 tette og ei badehette Skrevet 7. juli 2006 #12 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg er rimelig sikker på GUTT. Har en gutt fra før og var sikker da også Blir spennende å se. Like glad for begge deler men kjenner at jeg vil ha gutt..men tror det er fordi jeg vet jo hvordan det er å ha gutt og er trygg på det. Men ei jente ville også vært suuperkoselig da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #13 Del Skrevet 7. juli 2006 jeg er ikke kranglete men bare lurer. du sier jo selv at ikke ul hjalp en gang selv om den viste gutt, du trodde fortsatt på jente. og du har det samme nå, og at ønske om jente er veldig sterkt. jeg har selv treft noen som hadde et ønske om jente, hun fikk gutt og innrømte selv at hun blei skuffet. og hun viste at det blei gutt på ul, men ga seg ikke fordet...kansje derfor jeg reagerer litt, det er nok bare jeg som tolket det hele feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 7. juli 2006 #14 Del Skrevet 7. juli 2006 Sist så var jeg sikker på at det ble en gutt... og det ble det... denne gangen så føler jeg at det blir en jente... så gleder meg til å se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #15 Del Skrevet 7. juli 2006 Hehe... Jeg har mistet troen på slikt jeg. Første gang ante det meg at det kunne være gutt, og det stemte. Andre gang var jeg bombesikker på at det var jente, så sikker at jeg nesten kjøpte en rosa body før ultralyden, men det ble gutt igjen. Denne gangen aner jeg ikke, har jo bare vist om dette i 2 dager, dypt inni meg føles det som jente, men jeg tenker gutt hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 7. juli 2006 #16 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg er også sikker på at dette er en jente. :-) Har skikkelig jentefølelse. Pluss at vi hadde sex før eggløsning. Ble spådd av venninna mi at det ble jente. Også er jeg kvalm, og det har jeg bare vært et svangerskap tidligere, og da ble det jente. :-) Skal på ordinær ultralyd 11 sep, så må vel vente til da for å vite det helt sikkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå